Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@13:20:56 GMT

اختصاص ۶۳ میلیارد تومان اعتبار به ۶۵ طرح عمرانی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۶۵۱۰

اختصاص ۶۳ میلیارد تومان اعتبار به ۶۵ طرح عمرانی

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در سال‌جاری با اولویت‌بندی طرح‌های عمرانی، برنامه‌ریزی برای اجرای ۶۵ طرح عمرانی با اعتبار ۶۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در منطقه پنج شهرداری اصفهان صورت گرفته است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مهم‌ترین پروژه اجرایی در منطقه پنج احداث خیابان کمکی ارتش با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال جاری همچنین احداث ادامه خیابان توحید با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در منطقه پنج شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از دیگر پروژه‌های بزرگ در این منطقه را احداث پارکینگ در محدوده خیابان شریعتی با اعتبار سه میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این پروژه به منظور ساماندهی خودروها و بهبود فضای پارک در این منطقه و با توجه به شلوغی این خیابان برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: طراحی، نظارت و اجرای تعریض پل شهیدستاری از دیگر پروژه‌های در نظر گرفته شده برای منطقه پنج شهرداری اصفهان است که برای اجرای آن در سال گذشته سه میلیارد تومان و در سال ۹۸ نیز ۵۰۰ میلیون تومان برای نظارت و اجرای این پروژه بزرگ در نظر گرفته شده است.

مظفر تاکید کرد: در منطقه پنج شهرداری اصفهان اعتبار دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی جهت روکش و ترمیم آسفالت معابر تخصیص داده شده و یک منبع آب با اعتبار دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال آینده حدود ۱۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های نوسازی، بهسازی، ساماندهی و مناسب‌سازی در سطح منطقه پنج شهرداری اصفهان خواهد شد، اظهار کرد:  مهمترین این پروژه‌ها شامل ساماندهی رفیوژهای کناری و پیاده روسازی چهارباغ بالا، ساماندهی پارک و قطعات فضای سبز، تعریض پیاده راه‌سازی خیابان نظر میانی، بهسازی و احداث مسیر دوچرخه، ساماندهی شبکه دفع آب‌های سطحی بزرگراه شهید دستجردی و خیابان شهید موحدی‌نیا، ساماندهی گذرهای اصلی و فرعی سپاهان شهر، ساماندهی پارک وحش و پارک کوهستانی صفه، ساماندهی مسیر خط سامانه اتوبوس تندرو اصفهان(ساتا)، اصلاح جداول، ساماندهی پیاده روهای خیابان مسجد اعظم، مناسب‌سازی پیاده‌روهای ضلع غربی خیابان هزارجریب حدفاصل میدان آزادی تا کوی امام جعفر صادق، مناسب‌سازی مسیر دسترسی پارک کوهستانی صفه، ساماندهی و تجهیز زمین‌های ورزشی روباز و چندین پروژه دیگر است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه‌های منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه‌های تعمیرات و نگهداری معابر و ابنیه شهری تخصیص یافته که می‌توان به ترمیم درزهای انبساط پل وحید، نگهداری و تعمیرات پل‌های عابر پیاده عادی همچنین اجرای پروژه‌های احداث مسیر خط سامانه حمل و نقل اصفهان (حکیم نظامی حدفاصل پل فلزی تا شهدای غزه)، احداث باند دوم بلوار نظام سپاهان شهر، خط انتقال آب از منابع آب سپاهان شهر تا منبع آب شماره یک پارک صفه، توسعه شبکه فیبر نوری، احداث پل عابر پیاده حدفاصل شهدای غزه و حسین آباد، تکمیل پارک بزرگ سپاهان شهر، حفر و تنقیه چاه‌های آب باران، مطالعه و طراحی پارک شهری، توسعه شبکه توزیع آب، احداث آبراهه و کانیو، اجرای بند ۱۴ و ماده ۱۱۰ قانون شهرداری و نقشه برداری در سطح منطقه با اعتبار ۹ میلیارد تومان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری چندین پروژه مشارکتی نیز در این منطقه آغاز خواهد شد که اعتبار لازم برای اجرای آن نیز اختصاص یافته است، گفت: از جمله این پروژه‌ها مشارکت در احداث میدان شورا، مشارکت در احداث قطعه ۱۲، ۲۶ و ۱-۳۱ مجموعه گل نرگس، مشارکت در احداث پل شیشه‌ای پارک صفه، مشارکت در احداث شهربازی سپاهان شهر، مشارکت در احداث پارکینگ نظر_توحید، مشارکت در احداث مجتمع تجاری اداری و پارکینگ انقلاب است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پروژه هاي عمراني شهر شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری

سجاد یزدانی شهردار منطقه پنج کرمانشاه، در حاشیه افتتاح پروژه‌ها در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت این سه پارک در سه شهرک نساجی، نصر و جهاد، گفت : مساحت این سه پروژه مجموعا ۲۲ هزار متر مربع می‌باشد.

به گفته یزدانی، برای راه‌اندازی این سه پارک حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی افزود: پارک شهرک نساجی با مساحت ۹ هزار متر مربع با صرف اعتبار شش میلیارد تومان، پارک شهرک جهاد به مساحت هفت هزار مترمربع با اعتبار پنج میلیارد تومان و پارک شهرک نصر به مساحت شش هزار مترمربع با اعتبار چهار میلیارد تومان احداث شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سه پارک، تعداد پارک‌های سطح منطقه پنج شهرداری کرمانشاه به ۳۹ پارک رسیده و تمام شهرک‌های این منطقه صاحب پارک هستند.

وی مساحت فضای سبز این منطقه را ۲۰۳ هکتار اعلام کرد.

به گفته شهردار منطقه پنج شهرداری کرمانشاه سرانه فضای سبز این منطقه ۱۰ مترمربع است که بالاتر از استاندارد‌ها بوده و از میانگین فضای سبز سایر مناطق شهر کرمانشاه بالاتر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تعریض و بهسازی پل فجر ساری