Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@11:25:29 GMT

حبس نفس در آستانه جدال شیاطین و جدایی طلبان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۶۵۷۷

حبس نفس در آستانه جدال شیاطین و جدایی طلبان

پیروزی هر تیمی در اولدترافورد یعنی پایان راه، یعنی خود موفقیت، تصور کن نام این تیم بارسلونا باشد و اکنون در خانه خودش، نوکمپ منتظر پذیرایی از منچستریونایتد.

سرویس ورزش مشرق – جدال دو تیم بزرگ منچستریونایتد و بارسلونا امشب ساعت ۲۳:۳۰ کلید خواهد خورد و نیمه دوم این بازی این بار در نوکمپ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا در تئاتر رویاها به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرده و این بار شیاطین سرخ منچستر قصد دارند از تخصص خود یعنی «کامبک» استفاده کنند، بازگشتی که قرمزها راه آن را خوب می‌شناسند اما محل اجرای آن هم مهم است، بازگشتی که در زمین یک تیم میانه جدولی پرتغال شکل می‌گیرد با بازگشتی که قرار است در نوکمپ آن هم در زمانی که مسی در اوج باشد و پی که کوه انگیزه برای درخشش، بسیار متفاوت خواهد بود.

نفس‌ها در سینه حبس خواهد شد، هواداران دو تیم به خصوص آنها که حرفه‌ای فوتبال را تعقیب می‌کنند به خوبی می‌دانند که نه میزبان بودن برای بارسلونا برگ برنده است و نه میهمان بودن نقطه ضعفی است برای منچستریونایتد. ابرستارگان هر دو تیم آنقدر میدان دیده و حرفه‌ای هستند که کمترین میزان تأثیرپذیری را از جو حاکم بر استادیوم داشته باشند و بتوانند بازی اصلی و تمرین شده خود را مقابل حریف پیاده کرده و به نمایش بگذارند.

سولسشایر دستکم پس از شکست خانگی برابر والورده دیگر حق ندارد ادعا کند که با اندیشه‌های مربی بارسا آشنا نیست و شطرنج اندیشه‌ها اگر اصطلاحی کلیشه‌ای شده باشد، حداقل در این بازی مصداقی جدی پیدا می‌کند.

سولسشایر در زمان بازیگری خود خاطره بازگشتی تاریخی را به سال ۱۹۹۹ مقابل پاری سن ژرمن یدک می‌کشد و اکنون در لباس سرمربی تیم دل به معجزه‌ای دیگر بسته است. معجزه‌ای که اعتبار خود را از فضای نوکمپ وام خواهد گرفت و از آن غیرممکن‌های دوست داشتنی فوتبال است که می‌تواند به «ممکن» تبدیل شود.

امشب می‌تواند شب پوگبا باشد، شب مسی و شاید شب یکی از دروازه‌بان‌هایی که یک تنه تیمش را نجات می‌دهد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل اولدترافورد اولگنار سولسشایر بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد نوکمپ والورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم‌های ایران، اردن،‌ لبنان، سوریه، بحرین، کویت، عراق و عربستان از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن و در چارچوب رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در دو بخش دختران و پسران به میدان خواهند رفت.
امیر کسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی تیم ایران را تشکیل می‌دهند.
گفتنی است تیم‌های تنیس دختران و پسران ایران که در اردن به سر می‌برند تمرینات خود را برگزار کرده و آماده پیکار با رقبای خود هستند.

کد خبر 6085805

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو