Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@07:15:42 GMT

ارتش در سيل اخير با تمام وجود به ميدان آمد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۶۶۱۹

ارتش در سيل اخير با تمام وجود به ميدان آمد

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- رييس مجلس شوراي اسلامي 29 فروردين ، روز ارتش و نيروي زميني را به دلاورمردان اين نيرو تبريک گفت و تاکيد کرد: ارتش جمهوري اسلامي ايران در سيل اخير انصافا با تمام وجود حضور يافت.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، «علي لاريجاني» در ابتداي جلسه علني امروز - سه شنبه - مجلس شوراي اسلامي ضمن تبريک 29 فروردين ماه روز ارتش گفت: رشادت هاي ارتش را در دفاع مقدس به خاطر داريم و قدردان آنها هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: اين روزها در ماجراي سيل ارتش جمهوري اسلامي انصافا با تمام وجود در استان هاي مختلف حضور داشتند که از زحمات آنها تقدير و تشکر مي کنيم.
**ادامه رسيدگي به طرح اصلاح موادي از قانون انتخابات در دستور کار امروز مجلس
امير حسين قاضي زاده هاشمي عضو هيات رييسه مجلس در ابتداي جلسه علني امروز خانه ملت گفت: ادامه رسيدگي به گزارش کميسيون امور داخلي کشور و شوراها در مورد طرح يک فوريتي اصلاح موادي از قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي، بررسي گزارش کميسيون انرژي در خصوص تخلفات مرتبط با شرکت پالايش نفت کرمانشاه، رسيدگي به گزارش کميسيون ويژه حمايت از توليد ملي و نظارت بر اجراي سياست‌هاي کلي اصل 44 قانون اساسي در خصوص طرح اصلاح ماده 3 و الحاق يک ماده به قانون نحوه‌ي پيگيري تحقق سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.
وي افزود: قرار است امروز گزارش کميسيون صنايع و معادن درخصوص تحقيق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت با محور صدور مجوز واگذاري معادن و نظارت بر برداشت از معادن معدني و وصول هزينه‌کرد حقوق دولتي در استان‌هاي همدان، مرکزي و ساير استان‌هاي داراي منابع معدني در مجلس قرائت شود.
عضو هيات رييسه مجلس يادآور شد: گزارش کميسيون عمران در خصوص طرح اصلاح ماده 60 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه و بررسي گزارش کميسيون اقتصادي در مورد لايحه موافقت‌نامه تشويق و حمايت متقابل از سرمايه‌گذاري بين جمهوري اسلامي ايران و دوک‌نشين اعظم لوگزامبورگ نيز امروز بررسي مي شود.
سيام*1058*9121**1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با فرمانده کل انتظامی کشور که در محل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانون عمل می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: عفاف و حجاب جز احکام الهی است و هر مسلمانی باید نسبت به این موضوع احترام قائل باشد و کشور ما اسلامی است و باید قوانین اسلامی نیز داشته باشد. اقدامات انجام شده نیز در مسیر درست و خوبی است.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با بیان این که خوشبختانه اقدامات فراجا با ملاحظاتی که مدنظر قرار می‌دهد برای اجرای قانون و عملیاتی شدن آن منجر به این می‌شود که جمعیت عفیف ما احساس بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: بابت این اقدامات به فرمانده کل انتظامی و یکایک کارکنان این فرماندهی دست مریزاد می‌گویم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تاکید کرد: امیدواریم از ۳۲ دستگاهی که در این موضوع وظیفه دارند همگی پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند و به احکام الهی التزام داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: همه چیز رو به پیشرفت است و امیدواریم مجلس انقلابی که تا کنون پای کار این موضوع بوده در آینده نیز پای کار باشد.

کد خبر 6086238

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • آقاتهرانی: پای کار اجرای طرح نور پلیس می‌مانیم
  • مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس