Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، قضاوت دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران به 3 داور از چهارمحال و بختیاری سپرده شده است.
در این هفته موعود بنیادی فر به عنوان داور وسط و قهرمان نجفی و براتعلی مولوی به عنوان داوران کنار یکی از حساس ترین قضاوت ها هفته های پایانی لیگ را برعهده دارند.
این دیدار ، پس از شکست تراکتورسازی تبریز در مقابل تیم انتهای جدولی سپیدرود رشت برای تبریزی ها که در کورس قهرمانی قرار دارند بسیار اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تراکتورسازان پس از شکست ناباورانه در رشت و اخراج دروازبان خود برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی نیاز به شکست پیکان دارند.
از سوی دیگر تیم پیکان تهران و شاگردان حسین فرکی برای قرار گرفتن در نیمه جدول رده بندی نیازمند سه امتیاز هستند.
با توجه به 5 دیدار باقی مانده در لیگ برتر ، قضاوت روزهای پایانی لیگ از اهمیت بالایی برای داوران و تماشاگران برخوردار است.
به گزارش ایرنا، داوران چهارمحال و بختیاری در لیگ برتر و لیگ های یک و دو امسال کارنامه قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند.
در لیگ برتر تیم های پرسپولیس ، پدیده مشهد، تراکتورسازی ، استقلال و سپاهان در کورس قهرمانی قرار دارند.
2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استقلال و سپاهان تراکتورسازی تبریز جدول چهارمحال و بختیاری لیگ برتر فوتبال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری

سازمان لیگ اعلام کرد داوران از این هفته در تمامی مسابقات لیگ برتر از هدست استفاده می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، 5 سیستم جدید هدست داوری فوتبال با برند وکرو که بهترین نوع هدست‌های داوری در جهان فوتبال است امروز (سه‌شنبه) وارد کشور شد تا در اختیار کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

آذر ماه سال گذشته اولین سری از این هدست‌ها خریداری شده و در اختیار کمیته داوران قرار گرفته بود. طبق اعلام قبلی سری جدید هدست‌ها امروز به کشور وارد شد و از هفته بیست‌و‌چهارم تمامی داوران در  مسابقات لیگ برتر از این سیستم‌های رادیویی استفاده کنند.

جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم‌هایی که بیانیه می‌دهند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • مصلایی‌پور قضاوت در المپیک را از دست داد
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • برد به موقع نفت مسجدسلیمان در کورس رقابت برای صعود لیگ برتر
  • حیدری: وجود امثال منصوری برای داوری کشورمان غنیمت است/ کمیته داوران فغانی را فراری دادند
  • مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود