Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمجید احمدی، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بیجار در گفت‌وگو با ایکنا ازکردستان، اظهار کرد: مسابقه درس‌هایی از قرآن که از برنامه  سخنرانی حجت الاسلام محسن قرائتی طرح می شود از مهرماه آغاز و تا پایان اسفند ادامه داشت که دیروز، 26 فروردین ماه همزمان با سراسر کشور مرحله نهایی آن برگزار ‌شد.
وی افزود: دراین آزمون 60 نفر نفر از دانش آموزان منتخب مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان بیجار در کانون‌های شهید باهنر و فدک با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بیجار بیان کرد: در این دوره از مسابقات بیش از 1200 نفر از دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی هر هفته در مدارس به سوالات هفتگی برنامه درس‌هایی از قرآن پاسخ دادند که در پایان ۱۸جلسه پخش تلویزیونی برنامه درس‌هایی از قرآن استاد قرائتی 70 دانش آموز به عنوان برگزیدگان مدارس متوسطه اول و دوم ، در آزمون پایانی شرکت کردند.
احمدی هدف از برگزاری مسابقات درس‌هایی از قرآن در سطح مدارس را توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، آشنایی دانش‌آموزان با قرآن و سیره اهل بیت(ع) و بهینه‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برشمرد و یادآور شد: به برگزیدگان آزمون نهایی بر اساس امتیاز، جوایزی تعلق خواهد گرفت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی درس هایی از قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صاحبعلی اصغری در مراسم نواختن زنگ «زمین پاک» در مدارس شهرستان بیله‌سوار گفت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با بایدها و نبایدهای زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.
وی افزود: برای رهایی از معضل زباله، مدیریت و تفکیک زباله از مبدأ باید از خانه آغاز شود تا محیط‌زیست سالمی داشته باشیم.
فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.
وی تصریح کرد: استفاده‌نکردن از پلاستیک یکی از راه‌های نجات زمین از آلودگی زیست‌محیطی است که همه باید در این حرکت بزرگ سهیم باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی زنگ زمین پاک در مدارس بیله سوار

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی