Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صفر قربانپور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اقدامات این سازمان برای مناطق سیل زده گفت: باتوجه به اینکه استان مرکزی به عنوان معین استان‌های لرستان و خوزستان در سیل اخیر تعیین شد، به همین منظور کمک‌های متعددی از جانب مردم و دستگاه گوناگون استان جهت حمایت از مردم سیل‌زده این دو استان ارسال شد که در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی نیز ارسال کمک و اعزام نیروهای جهادی و روحانیون را به مانند دیگر نهادها و دستگاه ها انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سیل اخیر آزمونی برای خدمت رسانی پیش روی ما گذاشته است، افزود: کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در همین راستا به صورت داوطلبانه دو روز از حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان کشور اختصاص دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی در خصوص اعزام نیرو و ارسال کمک آمادگی بالایی را دارد، عنوان کرد: ادارات تبلیغات اسلامی و نهادهای استان مرکزی با توجه به ظرفیت‌های موجود، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کردند و این کمک‌ها به صورت مستمر به مناطق سیل زده کشور ارسال می‌شوند.

حجت‌الاسلام قربانپور اضافه کرد: با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک، بسیج طلاب و سپاه روح الله در تاریخ ۲۴ فروردین اولین گروه اعزامی از روحانیون استان مرکزی در قالب گروه فرهنگی تبلیغی "شهید اکبر زاده" به مناطق سیل زده استان خوزستان اعزام شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تعداد روحانیون تبلیغی استان مرکزی جهت انجام کار فرهنگی را 20 نفر دانست و افزود: با توجه به اینکه تعدادی از خانواده های مناطق اهواز در کمپ ها استقرار یافته اند، این گروه فرهنگی با هماهنگی فرمانده سپاه روح الله به منطقه شوش اعزام شد.

وی با بیان اینکه حضور مبلغین استان مرکزی در مناطق سیل‌زده ادامه دارد، اضافه کرد: همچنین در کنار این اقدامات 10 موکب از استان در مناطق مستقر شده اند که 2 موکب در شهرستان پلدختر و 8 موکب در خوزستان مشغول اقداماتی چون تهیه غذای گرم، خدمت رسانی و تهیه اقلام ضروری هستند.

انتهای پیام/ 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حجت الاسلام و المسلمین شعبانی شعبانی موثقی در همایش گرامیداشت روز ملی دندانپزشک با قدردانی از خدمات جهادی انجام شده از سوی گروه جهادی شهید همدانی، افزود: جمع حاضر نخبگان کشور هستند و این خدمات جهادی انجام شده، بزرگ، ارزشمند و قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه در روز افراد بسیاری برای نداشتن هزینه درمان به دفتر مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: خوب است سهمیه‌ای را برای خود قرار دهید و در روز تعدادی از افراد بی‌بضاعت و کم برخوردار را درمان کنید و بدانید که برکت زندگی شما در این کار است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اهمیت مسئله سلامت در جامعه، تأکید کرد: در حوزه سلامت، نه سیاست و نه ثروت نمی‌تواند دخالت کند و حتی در آن مصلحت سنجی نیز نمی‌تواند دخالت داشته باشد، زیرا که فعالیت در این عرصه یک کار کاملا کارشناسی است و با سلامت جامعه مواجه است.

استاندار همدان هم گفت: دوران همه‌گیری ویروس منحوس کرونا خدمت‌رسانی جهادی به حوزه سلامت سرایت کرد و نقش‌آفرینی جهادی کادر درمان را شاهد بودیم. 

علیرضا قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه فعالیت گروه‌های جهادی حوزه سلامت باید آغازی بر گسترش خدمت‌رسانی به اقشار محروم و کم برخوردار باشد، تصریح کرد: گروه‌های جهادی منشأ اثر خیر در زمینه‌های عمرانی، احداث مسکن محرومان و کمک رسانی در بحران‌های طبیعی بوده‌اند و امروز نیز شاهد خدمت رسانی در عرصه درمانی هستیم.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • عملیات «وعده صادق» قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد