Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-20@02:29:40 GMT

پمپئو: آمریکا همواره در کنار مردم ایران می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۶۷۵۷

پمپئو: آمریکا همواره در کنار مردم ایران می‌ماند

وزیر امور خارجه آمریکا روز گذشته در حضور جمعی از ایرانیان مقیم آمریکا درباره مسائلی همچون تروریستی معرفی کردن سپاه پاسداران ایران طی ادعایی مداخله‌جویانه گفت که آمریکا در کنار مردم ایران می‌ماند.

به گزارش ایسنا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار پیامی توییتری از دیدار خود با گروهی از ایرانیان مقیم آمریکا در شهر دالاس واقع در ایالت تگزاس آمریکا خبر داد و نوشت: از دیداری اثربخش با گروهی از ایرانیان مقیم آمریکا در شهر دالاس لذت بردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد معرفی سپاه پاسداران ایران به عنوان گروهی تروریست که از امروز اجرایی می‌شود و همچنین ۴۰ سال بی توجهی به نیازهای مردم (ایران) گفت‌وگو کردیم. آمریکا همواره در کنار مردم ایران می‌ماند؛ آن‌ها شایسته بهتر از این هستند.

در پی اقدام خصمانه علیه ایران، واشنگتن در اقدامی غیرقانونی به طور رسمی نام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را در لیست گروه‌های تروریستی خود قرار داد.

ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای که در فدرال رجیستر (روزنامه رسمی دولت فدرال آمریکا) درج کرده، نیروهای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را در لیست گروه‌های تروریستی این کشور قرار داده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته به طور غیررسمی اعلام کرد که نام سپاه پاسداران ایران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار می‌دهد تا اعمال فشار حداکثری بر ایران را افزایش دهد. این اولین باری است که آمریکا یک نهاد دولتی خارجی را به‌طور رسمی تروریستی قلمداد می‌کند.

اقدام غیر قانونی دولت آمریکا در آستانه روز پاسدار برای قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی در حالی انجام شده که مسئولان کشورمان از جمله محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و مقامات نظامی کشورمان نسبت به عواقب چنین کاری هشدار داده بودند.

شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این اقدام آمریکا و با اشاره به سابقه طولانی فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در غرب آسیا در حمایت از گروه‌های تروریستی، این فرماندهی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پمپئو آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران مایه قدرت همه جانبه ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: عملیات موشکی و پهپادی ایران نشان از اقتدار نظام ایران دارد و حمله رژیم صهیونیستی پاسخی حماسی از جانب ایران در پی خواهد داشت آن عملیات تمام معادلات سیاسی و دفاعی منطقه را تغییر داد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اقدام کور ریز پرنده‌های ناشناس در برخی استان‌های کشور ابراز داشت: این اقدام بدون ارزش نظامی و بدون موفقیت، شکست دیگر برای رژیم صهیونیستی و حامیان و مزدوران آنهاست به طوری که مورد تمسخر تحلیلگران سیاسی و نظامی قرار گرفته است و آن رژیم جعلی با جنگ رسانه‌ای به دنبال بزرگنمایی و موفقیت پوشالی خود است.

وی با تبریک سالروز تأسیس سپاه به فرمان امام راحل گفت: سپاه پاسداران مایه قدرت همه جانبه ایران اسلامی است و تقویت سپاه لازم و تضعیف آن حرام است.

کد خبر 6082517

دیگر خبرها

  • کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم
  • امیرعبداللهیان دوست من نیست اما ما باید بتوانیم تلفن را برداریم و با گفت‌وگو کنیم | نمی توانیم سپاه را تحریم کنیم
  • حمایت قاطع نمازگزاران در مشهدالرضا از وعده صادق
  • راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • سپاه پاسداران مایه قدرت همه جانبه ایران اسلامی است
  • راهپیمایی‌گسترده مردم کرج در حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • کوچک‌ترین اقدام اسرائیل علیه ایران پاسخ داده می شود
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر