Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@12:19:25 GMT

مهلت ارسال آثار به جشنواره حکمت و نیایش تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۶۸۲۹

مهلت ارسال آثار به جشنواره حکمت و نیایش تمدید شد

دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملّی حکمت و نیایش از تمدید مهلت ارسال آثار تا ۱۵ اردیبهشت خبر داد. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حجت‌الاسلام امیر شمس گفت: این جشنواره که با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و با محوریت نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در قالب جشنواره‌های آیات به میزبانی استان تهران در حال برگزاری است، با استقبال علاقه مندان رو برو بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهلت دریافت آثار 30 فروردین نظر گرفته شده بود که به درخواست هنرمندان، این زمان تا 15 اردیبهشت نیز تمدید شد. این جشنواره با هدف معرفی آثار برتر پژوهشی، علمی و ادبی در حوزه عترت، تقویت مبانی دینی و بنیان‌های اخلاقی با محوریت نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، حمایت از پژوهشگران، استادان، هنرمندان و فعالان حوزه معارف و مفاهیم عترت طاهره (ع)، جریان‌سازی و رونق بخشی به این نوع آثار پژوهشی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام شمس ادامه داد: فراخوان جشنواره در بخش‌های پژوهشی‌، هنری و آواها و خوانش ها منتشر شده و علاقه مندان می‌توانند در بخش پژوهشی با ارسال پایان نامه، رساله، کتاب، ترجمه و تصحیح نهج‌البلاغه و صحیفه‌سجادیه، شعر و داستان به دبیرخانه، در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر اجرایی جشنواره یادآور  شد: در بخش هنری، دبیرخانه جشنواره آثار خوشنویسی و پوستر، فیلم‌های داستانی، نماهنگ کوتاه و بلند را دریافت کرده و در بخش آوایی نیز خطبه‌خوانی نهج‌البلاغه و نیایش‌خوانی صحیفه‌ سجادیه برگزار می‌شود. هیأت داوران جشنواره آثاری را که  از سال 90 تاکنون تولید شدند مورد بررسی و ارزیابی خواهد کرد.علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره می‌توانند به نشانی www.hekmatoniayesh.com مراجعه کنند.

شرح صحیفه سجادیه استاد انصاریان به زبان عربی منتشر شدهمایون: امام سجاد(ع) بنیان‌های اخلاقی تمدن اسلامی را در قالب صحیفه تنظیم کردانتشار بیش از 2500 اثر پژوهشی درباره نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه

 

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اهل بیت علیهم السلام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهل بیت علیهم السلام اهل بیت علیهم السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی به منظور تربیت، آموزش و ارتقای توانمندی کارکنان حائز شرایط سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور و نیروهای مسلح جهت احراز مشاغل حکمرانی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه (سنجش علمی و ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و مدیریتی) در چهار رشته؛ حکمرانی اجتماعی، حکمرانی فرهنگی، حکمرانی اقتصادی و حکمرانی تربیتی (مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ به شیوه آموزشی - پژوهشی دانشجو می پذیرد.

مهلت ثبت نام: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی مدرسه به نشانی زیر مراجعه نمایید.
governanceschool.ir

کد خبر 845251 برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران دانشگاه - دانشجو

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • بازگشت به تعالیم قرآن و نهج البلاغه تکلیف حوزه و دانشگاه است
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی