Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: کار ارزیابی میزان خسارت منازل آسیب دیده از سیل توسط عوامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با سرعت در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، مجتبی جمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق آخرین برآوردها 17 هزار 800 واحد مسکونی شهری و روستایی استان در سیلاب اخیر آسیب دیده اند که از این تعداد 5 هزار و 200 واحد شهری و 12 هزار و 600 واحد روستایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که ارزیابی واحدهای آسیب دیده با سرعت در حال انجام است، بیان کرد: تاکنون ارزیابی اولیه خسارات منازل مسکونی شهر گنبدکاووس انجام شده و در حال بررسی و پالایش است.

جمالی گفت: در شهرستان آق قلا نیز ارزیابی حدود 3000 واحد مسکونی روستایی و 70 درصد منازل مسکونی شهری انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان گمیشان نیز ارزیابی حدود 2400 واحد مسکونی انجام شده و ادامه روند ارزیابی در جریان است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان بیان کرد: تسهیلات کم بهره 50 میلیون تومانی و بلاعوض تا 12 میلیون تومان برای منازل مسکونی آسیب دیده شهری تعلق می گیرد و تسهیلات 40 میلیون تومانی و بلاعوض تا 10 میلیون تومان به منازل مسکونی روستائی تخصیص می یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی

تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه ۶۰ نشان تجاری شاخص صنعتی در گیلان فعالیت می‌کنند، گفت: برای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، این ارزیابی‌ها در راستای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، بهره‌برداران نمونه معدنی و انتخاب کارآفرین ملی انجام می‌شود.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ارزیابی‌ها در استان انجام می‌شود افزود: واحد‌های صنعتی و معدنی برای حضور در این فرایند پس از تکمیل فرم‌های مربوطه تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند که به صورت حضوری به دفتر معاون امور صنایع و معادن اداره کل مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی