Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه ثارالله گفت:با هدف یاری رسانی به مردم سیل زده و کمک به بازسازی مناطق ویران شده مجموعه ناحیه ثارالله اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی اهم از نقدی وغیر نقدی نموده که این کمک‌ها درحال حاضرمجموعا به مبلغ یک میلیارد ریال می‌باشد که به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی دهقان درگفتگو با خبرنگاربسیج اظهار داشت:از آغازین روز‌های حادثه سیل در استان‌های خوزستان، گلستان، لرستان، و شیراز، حوزه‌ها وپایگاه‌های مقاومت تابعه این ناحیه به منظور جمع آوری سیل کمک‌های نقدی وغیر نقدی درمناطق مختلف مشغول به جمع اوری کمک‌های مردمی هستند.
وی افزود: این کمک‌ها شامل، آب، نان، لباس‌های زنانه و مردانه، پتووسایرالبسه و مواد خوراکی ووسایل گرمایشی مورد نیاز سیل زدگان است که به صورت تفکیک شده و دقیق پس از جمع آوری در ماشین‌های موجود بار خواهند شد و سپس به صورت یک کاروان به سوی مناطق زلزله شده روانه خواهند شد. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچیان دام زنده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده حمل ۱۲ رأس گوساله زنده به ارزش هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده تخلف را محرز و علاوه بر ضبط دام‌های قاچاق، راننده کامیون را به عنوان متهم ردیف اول به پرداخت هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش خودروی حامل بیشتر از ارزش سوخت کشف شده می‌باشد، مبلغ هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم ردیف اول را جمعاً به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: همچنین متهم ردیف دوم در شعبه به عنوان صاحب کالا به پرداخت هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم شد.

سالاری گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان کوه چنار هنگام بررسی خودروهای عبوری گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان فارس ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • تماشاگران شمس‌آذر محروم شدند
  • جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
  • سپاهان 60 میلیون جریمه شد
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و محرومیت هواداران شمس آذر
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • قاچاقچیان دام زنده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند
  • زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود