Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@09:02:20 GMT

27 دکه غیر مجاز در سنندج جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۶۹۳۲

27 دکه غیر مجاز در سنندج جمع آوری شد

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: به منظور اجرای طرح ساماندهی و ارزیابی دکه های سطح شهر، 27 دکه فاقد هر گونه سابقه و مستندات قانونی جمع آوری شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرمین شریفی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس آمارها در حال حاضر 175 دکه در نقاط مختلف شهر سنندج دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از این تعداد، 137 پرونده دارای قراردادهای پیش از تشکیل شوراهای اسلامی شهر سال 78 و چند مورد هم دارای مصوبه شورای شهر و کمیته انطباق فرمانداری بوده و در لیست دکه های مجوزدار به تفکیک منطقه قرار گرفته اند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج افزود: پس از بررسی های انجام شده تعداد 38 دکه غیر مجاز در سطح شهر مشغول به فعالیت بودند که از این تعداد 27 مورد فاقد مدارک و مستندات قانونی بوده و جمع آوری شدند.
وی یادآور شد: 11 دکه غیر مجاز باقی مانده نیز هم اکنون در مرحله بررسی مدارک و پیگیری از سوی سازمان برای انجام اقدامات قانونی قرار دارند.
شریفی گفت: به منظور اجرای طرح ارزیابی و ساماندهی دکه های سطح شهر عملیات بازسازی، رنگ آمیزی و کد بندی تمام دکه ها نیز در آینده نزدیک اجرایی می شود.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با بیش از 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دكه غيرمجاز شهرداري سنندج سيما و منظر شهري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله غیر مجاز ماهی‌های تالابی در شادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید محمدحسن فقیه گفت: یک محموله غیرمجاز ماهی در یک انبار غیر مجاز فروش ماهی حاوی انواع ماهی تالابی همچون؛ بنی، برزم، گطان و شبوت به تعداد ۲۴۰ قطعه بود که در حین گشت ماموران در محدوده شهری کشف شد.

وی افزود: افرادی سودجو ماهیان صید شده در تالاب را از صیادانی که به روش‌های غیرقانونی اقدام به صید می‌کنند، خریداری کرده و با انبار کردن به تعداد زیاد برای فروش به کشور همسایه حمل می‌کنند.

فقیه ادامه داد: در این ماموریت با توجه به محرز شدن تخلف صورت گرفته و ممنوعیت صید، یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده تخلف به مراجع قضایی برای طی کردن مراحل قانونی معرفی شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شادگان در رابطه با این تخلف صورت گرفته می‌گوید: به دلیل فصل تخم ریزی آبزیان در آب‌های داخلی، صید ماهی در تالاب و سایر آب‌های داخلی، خرید و فروش و حمل و نقل ماهیان تالابی و رودخانه‌ای تا خرداد ماه ممنوعیت قانونی داشته و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت چه صید غیر قانونی و چه حمل و نقل ماهیان برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت.

براساس این گزارش با توجه به ممنوعیت فعلی صید ماهی، با پایان یافتن دوره زمانی ممنوعیت صید ماهی، صیادانی که با روش مجاز می‌خواهند در تالاب شادگان ماهی صید کنند باید با مراجعه به اداره حفاظت محیط زیست نسبت به دریافت پروانه صید اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • جمع آوری ۷۸ تن پسماند خشک در منطقه ۲
  • جمع آوری و طرد ۸۰۰۰ اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • کشف محموله غیر مجاز ماهی‌های تالابی در شادگان
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم
  • افزایش ۳ برابری طرد اتباع از استان تهران