Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@09:59:13 GMT

رگبار باران در شمال غرب کشور (+جدول)

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۷۰۹۹

رگبار باران در شمال غرب کشور (+جدول)

پول‌نیوز - براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تا ظهر سه شنبه بارش پراکنده در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی خواهیم داشت.

همچنین با عبور امواج تراز میانی جوز امروز در شمال غرب کشور رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

روز چهارشنبه علاوه بر تداوم بارش در شمال غرب، بارش پراکنده در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز پنج شنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد در استان‌های لرستان، ایلام، مرکزی، قم، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شمال خوزستان پیش بینی می‌شود، ضمن آنکه بارش پراکنده در برخی نقاط مرکز، شمال شرق و شمال غرب کشور رخ خواهد داد.

روز جمعه دامنه فعالیت سامانه بارشی به غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و مناطقی از مرکز کشور گسترش یافته و در این مناطق سبب رگبار، گاهی رعد و برق و وزش باد می‌شود. در این روز با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر در استان‌های واقع در سواحل بارش باران رخ خواهد داد.

در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در شمال شرق کشور افزایش دما بین ۷ تا ۱۰ درجه رخ خواهد داد و سپس از اواخر وقت پنج شنبه روند کاهشی دما در این مناطق پیش بینی می‌شود.



منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نسبی دمای هوا در نواحی شمالی کشور از ۸ فروردین ماه

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان است  و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

به گفته وی از بعد از ظهر سه شنبه تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد.

او می گوید: در روز چهارشنبه علاوه بر شمال غرب کشور در استان های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش باران ، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود. در روز پنج‌شنبه در برخی از نقاط مرکزی و شمال شرقی در بعضی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی، رعدوبرق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف وکولاک پیش بینی می شود. 

او اظهار کرد: در روز جمعه گستره بارش در برخی از نقاط مرکزی شرقی،  شمال شرقی و جنوب شرقی و همچنین روز شنبه در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی پیش بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: سه شنبه در سواحل دریای خزر افزایش دما و چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • پیش بینی باران و برف در ۹ استان کشور
  • رگبار باران و برف در ۹ استان واقع در نیمه شمالی کشور
  • بارش باران در تمامی نواحی شمال و شمال غرب کشور
  • پیش‌بینی دمای هوای کشور؛ بارش باران و برف و وزش باد شدید در این مناطق
  • بارش باران در این مناطق کشور
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۰۷؛ در کدام استان ها باران می بارد؟
  • کاهش نسبی دمای هوا در نواحی شمالی کشور از ۸ فروردین ماه
  • برف و باران تا پایان هفته مهمان کشور
  • تداوم بارش ها در استان تهران تا صبح سه شنبه