Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیرکل دفتر امور بانوان و استانداری اردبیل، روز گذشته، 26 فروردین‌ماه در جلسه ستاد بحران مردمی بانوان استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: متاسفانه در اغلب بلایای طبیعی، کمک‌های مردمی تنها به روزهای اول وقوع حادثه ختم می‌شود در حالی‌که مردم این مناطق تا برگشتن به روال عادی زندگی نیاز به مساعدت دارند تا بتوانند سختی‌های این دوران را تحمّل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور بانوان و استانداری اردبیل با بیان اینکه اقلام ارسالی به مناطق سیل‌زده باید بر اساس نیازسنجی و طبق برنامه انجام گیرد، تصریح کرد: بانوان این مناطق با توجه به روحیّه حساس و عاطفی خود باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند و لوازم مورد نیاز آنان، در کنار سایر مواد غذایی و آشامیدنی به دست‌شان برسد.

محمدلو با بیان اینکه امسال برای اولین بار دفتر امور بانوان و خانواده عضو ستاد بحران استان‌ها شده است، گفت: نقش بانوان که نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهد، در تسکین آلام مصیبت‌دیدگان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی چشمگیر است.

وی از ارسال کمک‌های بانوان استان اردبیل در قالب البسه، لوازم بهداشتی و دارویی، مواد غذایی و لوازم آشپزخانه به مناطق سیل زده استان‌های لرستان و گلستان خبر داد و افزود: با تمام مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی و بانوان خیر استان برای جمع آوری کمک‌های زنان استان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: همین که نیازهای مورد نیاز این مناطق به صورت مستمر به دست مردم برسد، بهترین همراهی با آنان است.

محمدلو در پایان گفت: کمک‌های بانوان با همکاری بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بعد از جمع‌آوری و بسته بندی به مناطق سیل زده کشور ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا کمک بانوان سیل زدگان اردبیل مهدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، در این اردو که استارت کار تیم ملی در سال جدید خواهد بود ، ۲۰ بازیکن تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام خواهند داد.

تیم ملی هاکی سالنی بانوان که جایگاه پنجم آسیا را دارد خود را جهت حضور قدرتمند و حضور در سکو در مسابقات آسیایی پیش رو که به میزبانی تایلند در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و انتخابی جام جهانی نیز هست آماده می کنند.

کد خبر 6063297

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پخت مقلوبه توسط بانوان شیرازی
  • آخرین اردوی تمرینی تیم ملی والیبال نشسته بانوان
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • جمع آوری پل حافظ منتفی شد
  • تعیین ۳۰ جایگاه جمع‌آوری زباله در مناطق گردشگری سیاهکل
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • پیشرفت ۹۸ درصدی فاضلاب شهر بیرجند
  • پل حافظ تهران ماندگار شد