Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@07:41:02 GMT

عکس/ پوشش نامتعارف در مترو

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۷۲۸۰

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات واگن‌ های مترو با ورود رئیس‌ جمهور حل می‌ شود؟

تین نیوز

 رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واگن های وارداتی از سوی وزارت کشور گفت: به همین جهت شخص رئیس جمهور برای برطرف کردن موانع و مشکلات ورود کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مهدی چمران امروز در حاشیه بهره برداری از دسترسی پروژه دسترسی جنوبی به حرم عبدالعظیم علیه السلام در بزرگراه شهید آوینی در جمع خبرنگاران در ارتباط با آخرین وضعیت ورود واگن های وارداتی مترو به تهران اظهار کرد: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود وزارت کشور مشکلاتی را برای ورود واگن های وارداتی ایجاد کرده است که همچنان این مشکلات به طور کامل حل نشده است.

وی درباره ایرادات و مشکلات وارد شده از سوی وزارت کشور برای واگن های وارداتی، خاطرنشان کرد: تاییدیه واگن ها باید به مجموعه متخصص از سوی وزارت کشور واگذار شود که به نظر می رسد شرکت مترو بهترین مجموعه متخصص برای این مسئله است و ما انتظار داریم تاییدیه ها برای ورود واگن های وارداتی از سوی وزارت کشور به مترو تفویض اختیار شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که عنوان شده است که وزارت کشور نسبت به عقد قراردادها از سوی شهرداری تهران برای واگن های وارداتی اعتراض کرده است، افزود: به هر صورت باید مجموعه ای برای عقد قراردادها وارد میدان می شد و شهرداری تهران این کار را انجام داده است و با توجه به عقد قراردادها انتظار می رود که مجموعه وزارت کشور نیز همکاری لازم را برای ورود واگن های وارداتی انجام بدهد.

چمران تصریح کرد: با توجه به مواردی که پیش آمده است بنده مووضع را از طریق آقای وحیدی وزیر کشور مطرح کردم تا هرچه سریعتر مشکلات پیش آمده مرتفع شود و هر میزان که اجرای این قرارداد به تعویق بیفتد بالتبع واگن های وارداتی با تاخیر وارد خواهند شد.

وی اضافه کرد: همچنین مشکل پیش آمده در خصوص واگن های وارداتی با شخص رئیس جمهور صحبت شده است و قرار است آقای رئیسی نیز این موضوع را پیگیری و دنبال کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۳ درصدی ساخت مترو شهرستان اسلامشهر
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • معرفی کمپین سفر خوشبو از برند آمبرلا
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می شود | بلیط مترو و اتوبوس چقدر زیاد شد؟
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از اول اردیبهشت
  • مشکلات واگن‌ های مترو با ورود رئیس‌ جمهور حل می‌ شود؟
  • بالاخره یک اقدام زیبا از شهرداری تهران در مترو دیده شد | تصویر
  • کرایه های تاکسی از اردیبهشت افزایش خواهند یافت
  • پرونده‌های معوق در البرز ۲۵ درصد کاهش یافت