Web Analytics Made Easy - Statcounter

  آتش سوزی کلیسای تاریخی "نوتردام " در پاریس جشنواره آب‌بازی در شهر "جینگ هونگ" چین/ شینهوا کارگاه تولید سس سویا سنتی در چین راهپیمایی همبستگی فلسطینی‌ها با زندانیان فلسطینی در بند زندان‌های اسراییل، در مقابل مقر صلیب سرخ در باریکه غزه/APA اعزام هلی‌کوپترهای "آپاچی" ارتش بریتانیا به کشورهای حوزه بالتیک برای انجام یک ماموریت 3 ماهه/PA جشن سالگرد تولد "کیم ایل سونگ" بنیانگذار حکومت کمونیستی کره شمالی در شهر پیونگ یانگ راهپیمایی فعالان محیط زیست برای یادآوری خطر "تغییرات اقلیمی" در لندن/PA زنبوردار هنگ کنگی با دست پر از زنبور / خبرگزاری فرانسه شستشوی یک فیل در رودخانه/ آچه اندونزی/ خبرگزاری فرانسه مرغان ماهیخوار در مطنقه "بگرام" افغانستان/ رویترز مسابقه دو ماراتون سالانه "بوستون" آمریکا در هوای بارانی   منبع: عصر ایران

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی روز جهانی قدس پرشور تر از همیشه در سراسر لرستان برگزار می شود

ایسنا/لرستان سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس پرشور تر از همیشه در سراسر استان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی امروز ۷ فروردین در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: موضوع فلسطین امروز نه تنها مسئله اول جهان اسلام بلکه به مسئله اول تمام جهان تبدیل شده است.
وی ادامه داد: همه ادیان و مذاهب از مردم مظلوم و مقتدر غزه در برابر این رژیم سفاک و کودک کش حمایت می‌کنند.
این مسئول اظهار کرد: روز قدس که از ابتکارات بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) بوده امروز به نماد ایستادگی در برابر استکبار جهانی و اسرائیل غاصب تبدیل شده است.
غلامی بیان کرد: این روز امسال با خروش عظیم مردم در سراسر جهان در حمایت از مردم فلسطین و غزه همراه خواهد بود.
وی یادآور شد: مردم استان لرستان نیز همزمان در تمامی شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای پرجمعیت این آیین انسانی را اجرا خواهند کرد.
غلامی افزود: این مراسم در شهرستان خرم‌آباد روز ۱۷ فروردین از ساعت ۱۱ در محل میدان شهدا آغاز و تا مصلی الغدیر ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

۱۲:۱۵

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • تهدید بمب گذاری در بیش از ۵۰ مؤسسه آموزشی در پاریس
  • مردم آماده راهپیمایی متفاوت در روز قدس امسال هستند
  • دیدنی های امروز؛ از ریختن پل در آمریکا تا جشن پوریم یهودیان
  • اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • گل دیدنی فوفانا به شیلی (فرانسه 1-1 شیلی)
  • تجمعات اعتراضی در پاریس به خاطر حواشی المپیک
  • راهپیمایی روز جهانی قدس پرشور تر از همیشه در سراسر لرستان برگزار می شود
  • پژواک حمله تروریستی مسکو در پاریس
  • برگزاری نمایشگاه «شکوفایی هنر در آستانه نوروز» در پاریس