Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - محمد بحرانی به این نکته اشاره کرد که افتخار می‌کنم با تأکید بر اصالت ایرانی، صداپیشگی کرده‌ام و «جناب‌خان» را با این مرام و شناسنامه می‌شناسند.

محمد بحرانی می‌گوید: «شاید نکته مهم و برجسته‌ای که «جناب‌خان» را مردمی ارائه داد همان حفظ اصالت ایرانی بودن این شخصیت عروسکی است. ما سعی نکردیم مرام و شکل و شمایل دیگری غیر از آداب، رسوم و سبک زندگی ایرانی به خود بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه «خندوانه» یک برنامه ضبطی است اما همواره با گروه طراحان‌مان سعی کردیم از مسائل روز هم دور نباشیم. چون بی‌انصافی است که برنامه‌ای را برای مردم بسازیم و درد و دل‌ها و دغدغه‌هایشان مطرح نشود. «جناب‌خان» همیشه در امتداد این دغدغه‌ها حرکت کرده و البته در عین حال از رسالت‌های ذاتی‌اش هم دور نشده است. رسالت ذاتی «جناب‌خان» حتماً خنداندن و سرگرمی و انتقال حال خوش به مخاطب است.

«جناب‌خان» مرام و معرفت یک شخصیت مردمی دوره‌گرد و دست‌فروش را انتخاب کرد تا بی‌ربط از این مسیر قدم برندارد. این شخصیت هم مثل مردم همه‌نوع رفتاری را از خودش بروز می‌دهد. یک زمانی صمیمی و خوشمزه و یک زمانی هم خشمگین و عصبانی می‌شود. این روزها هم به واقع «جناب‌خان» مثل دیگر مردم ایران ناراحت و نگران است؛ چرا که آشنایان «جناب‌خان» دچار سیل‌زدگی شده‌اند. متأسفانه اوج بحران در اقلیم خوزستان رخ داده که سدها هم اوضاع خطرناکی دارند. در این شرایط واقعاً جای انتقاد و بازی‌های رسانه‌ای نیست.»

او اضافه کرد: «موضوع شوآف و سلبریتی موضوع مهمی نیست هرکس هر قدمی می‌تواند در این مسیر بردارد؛ حالا این گام‌ها در مسیر حمایت مالی باشد و یا حضور صرفاً تبلیغاتی که کانون توجهات را به آن منطقه موردنظر جلب کند. حالا واقعاً زمان، زمان خرده‌گرفتن نیست و در شرایط فعلی فراتر از انتقاد کردن باید عمل کرد و این بحث‌ها را بگذاریم برای یک زمان دیگری و با پژوهش و تحقیق کمک‌های مالی و حتی مثل برخی از هنرمندان‌مان حضور در مناطق سیل‌زده، امیدواری را به این مردم عزیزمان برمی‌گرداند.»

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام مدت‌ها با گلزنی‌های پیاپی برای رئال مادرید و رکوردشکنی‌‌های متوالی در صدر اخبار سایت‌های ورزشی قرار داشت اما با شروع سال ۲۰۲۴ علیرغم درخشش و تاثیرگذاری در بازی‌ها، در گلزنی ناکام می‌ماند.

پس از دبل برابر خیرونا در ۱۰ فوریه، او دیگر نتوانسته بود در پیراهن رئال گلزنی کند. ۶ بازی و صفر گل برای بازیکنی که به گل زدن عادت کرده بود و خوشحالی‌های گل معروفش را در ذهن هواداران حک کرده بود، آمار عجیبی بود.

رئالی‌ها امیدوار بودند در بازی برگشت مقابل منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد او به مسیر گلزنی برگردد اما تاکتیک دفاعی کارلو آنچلوتی خط حمله رئال را کمرنگ کرده بود.

با این حال رئال بدون نیاز به گلزنی بلینگام سیتی را حذف کرد و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. حالا وقت یک دیدار مهم دیگر بود، ال‌کلاسیکوی برگشت.

علاوه‌بر حساسیت‌های ال‌کلاسیکو سه امتیاز بازی تاثیر بسیار زیادی در حرکت رئال به سمت قهرمانی لالیگا می‌گذاشت و بلینگام این موضوع را به خوبی درک کرده بود.

در حالی‌که بازی تا وقت‌های اضافه نیمه دوم با نتیجه مساوی دنبال می‌شد، ارسال لوکاس واسکز که از همه گذشته بود، به همان کسی رسید که هواداران آرزویش را داشتند. بلینگام با یک ضربه محکم و فوق‌العاده دروازه بارسا را فرو ریخت و رئال را به گل سوم رساند.

او که در ال‌کلاسیکوی رفت با دبل مرد اول تیمش شده بود، امشب هم همه توجه‌ها را به خود جلب کرد و توانست با به‌دست آوردن سه امتیاز برای تیمش، به بهترین شکل ممکن به مسیر گلزنی برگردد.

دیگر خبرها

  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد