Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@13:19:11 GMT

سهام شرکت هپکو در اختیار سازمان خصوصی‌سازی است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۷۴۰۱

سهام شرکت هپکو در اختیار سازمان خصوصی‌سازی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: سهام شرکت هپکو از مالک قبلی طی وکالت‌نامه‌ای دراختیار سازمان خصوصی‌سازی است و امیدواریم که این سازمان برای مالکیت هپکو فردی را که دارای اهلیت است انتخاب کند. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

سعید فرخی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اعلام مجدد سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری شرکت هپکو اراک اظهار داشت: نداشتن کارنامه خوب خصوصی‌سازی در بحث واگذاری‌ها تحلیل است و بنده خیلی در این زمینه نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما درمجموع، مصوبه قبلی در کارگروه تسهیل ملی این بوده که هپکو به فردی که اهلیت دارد یعنی هم از توان مالی و امکان سرمایه‌گذاری و هم اهلیت برخوردار است واگذار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی تصریح کرد: سهام شرکت هپکو از مالک قبلی طی وکالت‌نامه‌ای دراختیار سازمان خصوصی‌سازی است و امیدواریم که این سازمان برای مالکیت هپکو فردی را که دارای اهلیت است انتخاب کند.

فرخی با اشاره به چگونگی رسیدگی به تخلفات مالکان قبلی هپکو با انجام این حرکت خصوصی‌سازی گفت: تخلفاتی که مالکان قبلی داشته‌اند یا نداشته‌اند و این که مسئولیت‌هایی در رابطه با اقدامات قبل خود داشتند یا نه همچنان رسیدگی می‌شود و راه رسیدگی به این تخلفات باز است و این واگذاری مانعی از رسیدگی به تخلفات احتمالی هیچ فردی نیست.

اراک| واگذاری جدید باید برپایه صلاحیت مالک و رونق تولید هپکو باشدقول سازمان خصوصی‌سازی در ارتباط با شرکت هپکو اراک محقق نشدکارگران هپکو از اتهام جرایم عمومی تبرئه شدند

وی بیان کرد: مهم‌ترین اولویت در واگذاری این شرکت اهلیت مالی یعنی برخورداری از امکان سرمایه‌گذاری و تولید و اهلیت مدیریتی برای مدیریت شرکت بزرگی مانند هپکو است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی ادامه داد: درحال حاضر تا جایی که بنده اطلاع دارم، سازمان خصوصی‌سازی فراخوان منتشر کرده و افراد متقاضی می‌توانند اعلام آمادگی کرده و شرایط را اعلام کنند تا سازمان خصوصی‌سازی پس از انجام بررسی‌ها مالک و سرمایه‌گذار را انتخاب کند.

فرخی عنوان کرد: از اینکه متقاضی تاکنون اعلام آمادگی کرده یا نه اطلاعی ندارم و این موارد به صورت محرمانه در سازمان خصوصی‌سازی بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سهام استقلال و پرسپولیس برای واگذاری اعلام شد

سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی نسبت به واگذاری ۵۱ درصد از سهام هر یک از شرکت‌های باشگاه استقلال د پرسپولیس اقدام کرد.

طبق اعلام این ساطمان، قیمت پایه ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس که روز ۱۱ فروردین واگذار می‌شود، ۲,۱۱۶ میلیارد تومان خواهد بود. قیمت هر سهم قابل واگذاری این باشگاه نیز ۳,۹۴۶ ریال می‌باشد.

همچنین ۵۱ درصد از سهام باشگاه استقلال روز ۲۱ فروردین به قیمت پایه ۱,۸۵۰ میلیارد تومان واگذار خواهد شد. قیمت پایه هر سهم استقلال نیز ۳,۳۶۲ ریال خواهد بود.

قرار است ۱۰ درصد به طور نقدی پرداخت و سپس بقیه اقساط در ۷۲ ماه تسویه شود.

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • ◄ منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
  • ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شد
  • قیمت سرخابی‌ها اعلام شد؛ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • سهام پایه سرخابی‌ ها برای واگذاری اعلام شد
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس برای واگذاری اعلام شد
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌ اجتماعی
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌اجتماعی