Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: برخورد با اخلالگران اقتصادی در بازار سکه و ارز و قاچاق کالا، از اولویت‌های اصلی پلیس آگاهی پایتخت در سال جدید است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع فرماندهان و مدیران پلیس آگاهی اظهار داشت: برخورد با اخلالگران اقتصادی در بازار سکه و ارز و همچنین قاچاق کالا در سال جدید از اولویت‌های اصلی پلیس آگاهی تهران بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: باتوجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و اهمیت تامین مایحتاج اولیه مردم در آستانه این ماه پلیس آگاهی قاطعانه و با تمام توان با افراد سودجو برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اخلالگران اقتصادی قاچاق کالا پلیس تهران پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا از تقویت واحدهای گشتی به منظور کشف به موقع سرقت و امنیت شهروندان در ایام نوروز خبر داد و گفت: اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌­ای با سرقت ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سردار فرامرز به‌گذر با حضور در نهمین جلسه قرارگاه نوروزی عمار (نیمه دوم تعطیلات نوروزی) ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، برنامه‌ریزی و تلاش کارآگاهان در سراسر کشور از ابتدای طرح نوروزی تاکنون شاهد کاهش سرقت و افزایش کشفیات بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی با همه توان در کنار دیگر سازمان‌ها به عنوان تامین‌کننده امنیت و آرامش مردم برخورد با جرایم را با جدیت به عهده دارد، افزود: سرعت و دقت عمل در پیگیری و پی‌جویی کشف جرایم از طریق علمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: از آغاز طرح نوروزی گشت‌های خودرویی و موتوری به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند که امیدواریم در این ایام مسافران و شهروندان با رضایت کامل تعطیلات را به پایان ببرند.

وی با تاکید بر رعایت شهروندان بر توصیه‌های پلیس در خصوص جلوگیری از سرقت به ویژه سرقت از منزل تاکید و تصریح کرد: به منظور مبارزه با سرقت گشت‌های پلیس آگاهی در این ایام افزایش داشته که عملکرد آنها به صورت شبانه‌روزی ثبت و از سوی کارشناسان ستادی مورد رصد قرار می‌گیرد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه برای مقابله با سرقت وسایل نقلیه و داخل خودرو اقدامات باید به صورت جدی پیگیری شود، گفت: رعایت نظم و انضباط در تمامی حوزه‌های ماموریتی و عملیاتی پلیس آگاهی بسیار مهم و مد نظر است که بر این مبنا ماموریت‌ها باید به شکل مطلوب اجرا شود.

 وی در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح پایش پابندهای الکترونیکی نیز که به صورت عملیاتی در سه استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: با نصب پابندهای الکترونیکی بر جامعه هدف می‌توان در پیشگیری و مقابله با سرقت اثرگذار بود.

به گذر در پایان ضمن توصیه به ارائه هشدارهای انتظامی در حوزه ماموریت‌های پلیس آگاهی جهت هوشیاری شهروندان گفت: مشارکت همه جانبه مردم، پلیس را در جهت تحقق امنیت و آرامش همگانی یاری می‌کند که امید است با اجرای دقیق و کامل این ماموریت‌ها بتوانیم نیمه دوم نوروز را با سربلندی طی کنیم.

به گزارش سایت پلیس، در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال مجموع کشفیات این پلیس نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس
  • معابر پایتخت خلوت است / سراغ سرعت و سبقت نروید 
  • معابر پایتخت خلوت است/ ممنوع بودن سرعت و سبقت