Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@01:41:25 GMT

جاده های کاشمر به نیشابور و بردسکن به شهرآباد مسدود است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۷۶۶۳

فرماندار کاشمر روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: جاده این شهر به نیشابور در حد فاصل ریوش - چلپو از ساعت هشت دیشب به دلیل وجود سیلاب و انباشت گل و لای مسدود اعلام شد.
محمد علی نبی پور افزود: بارندگی در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون 90 میلیمتر گزارش شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که 9 میلیمتر بود 10 برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با فروکش کردن سیلاب و کاهش بارندگی برای روستای کلاته نای که در بستر رودخانه قرا گرفته و جاده آن مسدود شده بود با کمک نیروهای امدادی بسته های غذایی و چادر ارائه شده اما مسیر روستا همچنان مسدود است.
وی گفت: در حال حاضر کارشناسان در حال بررسی میزان خسارات مالی سیلاب اخیر در این شهرستان هستند.

* انسداد جاده بردسکن به شهرآباد
سرپرست فرمانداری بردسکن نیز گفت: در پی بارشهای اخیر و وقوع سیلاب جاده این شهر به شهرآباد مسدود شده است.
ابراهیم قاسم پور افزود: تاکنون 20 فقره رفع آبگرفتگی منازل، کمک به 50 نفر جامانده در راه و اسکان 587 نفر در سه حسینیه در مرکز شهر آباد و بردسکن توسط هلال احمر انجام شده است.
وی با بیان اینکه 70 درصد منازل بردسکن و روستاهای این شهرستان فاقد استانداردهای لازم و اصول ایمنی ساخت است اظهار داشت: طی دو روز گذشته 278 مورد آبگرفتگی در روستاهای بخش انابد و شهر آباد و مرکز شهرستان روی داد و 789 واحد مسکونی تخریب شد که 504 واحد نیازمند بازسازی و 285 واحد نیازمند تعمیرات است.
وی گفت: با توجه به پرشدن بندهای خاکی بالا دست شهرستان، خطر سیل روستاها را تهدید می کند و انتظار می رود مردم و اهالی روستاها با جدیت آماده باشند و هشدارها را جدی بگیرند.
قاسم پور افزود: براساس گزارش هواشناسی بارندگی در ایستگاه جلال آباد این شهرستان طی دو روز گذشته 115 میلیمتر و در شهر بردسکن 110 میلیمتر بوده است.

* 128 واحد مسکونی در شهرستان خلیل آباد آسیب دید
فرماندار خلیل آباد هم به خبرنگار ایرنا گفت: سیل دیروز به بخش کشاورزی، باغات و تاسیسات زیربنایی این شهرستان خسارت وارد کرد و هم اکنون کارشناسان در حال بررسی و برآوردهای اولیه میزان خسارت هستند.
مجتبی شاکری افزود: 128 واحد مسکونی در روستاهای سعدالدین، جعفرآباد و مهدی آباد این شهرستان آسیب دید که نیاز به بازسازی و تعمیر دارند.
وی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از خسارات جانی اهالی روستای شورآب بخش ششطراز خلیل آباد در روستای مجاور اسکان داده شده اند و از طریق مردم روستای جعفرآباد، ناحیه مقاومت سپاه، هلال احمر و شبکه بهداشت خدمات مورد نیاز به آنها ارائه می شود.
7497 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بخش کشاورزی سیل هلال احمر هواشناسی مسدود 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک

یعقوب دادعلی زاده فرماندار بشاگرد گفت:به علیت طغیان رودخانه شه بابک در بخش مرکزی  بشاگرد  اکنون تردد به شهرستان های جاسک و میناب مسدود است .

این جاده‌ها به علت آبگرفتگی در محدوده آب نما‌های مسیر ،بسته شده و تا فرو نشستن جریان آب بسته است.

او گفت: نیرو‌های امدادی و راهداری در حال تلاش برای بازگشایی این مسیر‌ها هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • مسدود شدن جاده سرباز به راسک در صابرآباد پیردان
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • کاهش ناپایداری‌های جوی در کرمان 
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • مسدود شدن جاده گچساران به زیدون
  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک
  • اقامه نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه بردسکن
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر