Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:30:23 GMT

فتحی:ماندن پاتوسی و ایسما تا آخرفصل آینده قطعی است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۷۶۹۹

مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از پایان جلسه هیات مدیره پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین فتحی در حاشیه جلسه هیأت مدیره در جمع خبرنگاران گفت: چهارمین جلسه هیأت مدیره سال ۱۳۹۸ بسیار خوب مانند جلسات قبلی برگزار شد و رویکرد اقتصادی داشت. تصمیمات خوبی گرفتیم و مطمئن باشید که هواداران از نتایج این جلسات بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نتایج استقلال در هفته‌های اخیر اظهار کرد: در خصوص مسائل فنی من نباید صحبت کنم و در این‌باره آقای شفر صحبت می‌کنند. من در باشگاه به همراه همکارانم آقایان خطیر، مباشری، دکتر نوروزی و همه کادر باشگاه تمام توان خود را برای نتیجه گرفتن تیم گذاشته‌ایم. در دربی ما تیم بد نبودیم، اما روز ما نبود. ما باید برنده دربی می‌بودیم و در نهایت تبعات دربی به دیدار سایپا کشیده شد. با کمک هواداران و اصحاب رسانه تیم به روند خوب خود بازگشته و امیدوارم هواداران حمایت کنند تا روز‌های بهتری در استقلال داشته باشیم.

فتحی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم جدیدی درباره باقری اتخاذ شده است، اضافه کرد: رأی قبلی لازم‌الاجراست و ایشان محروم هستند. آقای شفر یک نامه رسمی برای محرومیت ایشان نوشته و نامه دیگری نوشته نشده است. تصمیم باشگاه در خصوص ادامه محرومیت ایشان لازم‌الاجراست. هر باشگاهی قوانین خود را دارد و من درباره دیگر باشگاه‌ها صحبت نمی‌کنم. ما نسبت به حرکت ایشان واکنش نشان دادیم و تصمیم خاص دیگری گرفته نشده است.

فتحی در پاسخ به این سوال که چرا مجیدی در تمرینات غیبت دارد، گفت: مجیدی باید در تمرینات حضور داشته باشد و من اطلاعی ندارم. مادربزرگ ایشان به رحمت خدا رفته است و با هماهنگی کادر فنی ایشان در مراسم مادربزرگ خود حضور داشتند. مدیرعامل استقلال در واکنش به حاشیه‌های ایجادشده درباره شادی آبی‌ها برابر سپاهان نیز بیان کرد: درباره شادی از خود تیم سوال کنید. از بردن بازی بسیار خوشحال شدم و لذت بردم. اگر اتفاق خاصی افتاده، من بی‌اطلاع هستم.

وی در ادامه درباره بحث تمدید قرارداد‌ها نیز گفت: قرارداد پاتوسی و ایسما تا ۱.۵ سال اعتبار دارد و تا پایان فصل دیگر بازیکن استقلال هستند و هیچ منعی وجود ندارد. کمیته نقل و انتقالات تشکیل خواهد شد و بازیکنان مورد نظر به زودی اضافه می‌شوند.

فتحی در واکنش به شایعه اختلاف دوباره خطیر و شفر نیز خاطرنشان کرد: من ندیدم مشکلی میان خطیر و شفر وجود داشته باشد. اگر ما بخواهیم تکذیب کنیم، باید صبح و شب خبر تکذیب کنیم. ما اختلافات سلیقه زیادی داریم و این اختلافات طبیعی است. بین همه اعضای باشگاه اختلاف سلیقه وجود دارد، اما مشکلی وجود ندارد و در فوتبال این مساله طبیعی است. ما کنار شفر هستیم و شفر در خدمت استقلال است تا تیم به اوج برسد.

او همچنین درباره تمدید قرارداد دیگر بازیکن‌ها تصریح کرد: قرار شد در کمیته‌ای که به عنوان کمیته نقل و انتقالات با محوریت معاون ورزشی باشگاه و با حضور آقای مباشری و دکتر نوروزی تشکیل می‌شود، بررسی شده و قرارداد بازیکنان مورد نظر کادرفنی تمدید می‌شود. کمپ استقلال برای پیش‌فصل در ترکیه قطعی شد و تیم در یک جای معتبر در شهر استانبول حضور خواهد داشت. مدیرعامل استقلال درباره مطالبات بین‌المللی این باشگاه نیز عنوان کرد: امروز مکاتبه‌ای با باشگاه ترابزون اسپور داشتیم. بابت تیام هم طلبی نداریم و قسط دوم آقای حسینی باقی مانده است.

فتحی در واکنش به موضوعات پیش‌آمده پیرامون کمیته فنی، بیان کرد: کمیته فنی خدمت دوستان هستیم و از عزیزان باشگاه استفاده می‌کنیم. عزیزان کمیته فنی یک عمر برای باشگاه زحمت کشیدند و باشگاه قدردان زحمات آن‌ها است. افرادی هستند که در کمیته حضور ندارند، اما به ما کمک می‌کنند. آقایان رجبی و همدانی هفته‌ای بیش از یک ساعت به من مشورت می‌دهند. ما قطعاً درباره تمدید قرارداد مانند همه جای دنیا با نظر کادر فنی جلو می‌رویم و نظر شفر اعمال می‌شود.

او در پایان صحبت‌های خود درباره مشکلات زمین تمرین آبی‌ها، گفت: یکی از مصوبات امروز این بود که برای احیای کمپ حجازی اقدام می‌کنیم و یک سرمایه‌گذار کمک می‌کند تا ترمیم، مرمت و بازسازی انجام شود. کمپ حجازی برای تیم بزرگسالان غیر قابل استفاده است و به زودی گروهی از باشگاه برای این کار مأمور می‌شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استقلال پاتوسی ایسما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی

دقایقی پیش سهام پرسپولیس و استقلال در بازار پایه فرابورس معامله شد تا این دو باشگاه رسما واگذار شوند و سیطره دولت بر آنها به پایان برسد.

البته سازمان خصوصی‌سازی و بازار فرابورس هنوز اطلاعیه رسمی در مورد فروش سهام این دو باشگاه را منتشر نکرده، اما براساس آنچه در بازار پایه فرابورس مشاهده می‌شود، واگذاری سهام بلوکی این دو باشگاه انجام شده است.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس معادل ۳۱۹۰ میلیارد تومان و همین مقدار از سهام استقلال با قیمت ۲۷۴۸ فروخته شده تا در آستانه موعد مقرر برای لایسنس حرفه‌ای تکلیف این دو باشگاه روشن شود.

این در حالی است که براساس اعلام قبلی، صلاحیت خریداران پرسپولیس و استقلال نیز تایید شده و آنها مشکلی برای مالکیت و اداره بزرگترین باشگاه‌های ورزشی ایران نخواهند داشت.

همچنین اگرچه هنوز به‌صورت رسمی اطلاع‌رسانی نشده، اما مالک جدید پرسپولیس کنسرسیوم متشکل از بانک‌های غیردولتی شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین خواهد بود و سهامدار جدید استقلال هم شرکت پتروشیمی خلیج فارس است.

با این واگذاری به نظر می‌رسد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مشکلی از جهت دریافت مجوز حرفه‌ای از نظر مالکیت نداشته باشند.

منبع: ورزش سه

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • وزیر اقتصاد تشریح کرد؛ جزئیات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • جزییات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • احکام کمیته انضباطی برای استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد