Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، بر اساس تجارب و سوابق کسب شده در سنوات قبل، رعایت نکات امنیتی زیر مورد تأکید است:

۱- کاربران گرامی در حفظ نام کاربری و رمز عبور اینترنتی و کارت های بانکی خود، نهایت دقت را معمول کرده و برای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، از ارائه این اطلاعات به سایر افراد به ویژه افشای آنها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- تغییر رمزهای عبور سامانه های بانکداری الکترونیکی نظیر: موبایل بانک، بانکداری اینترنتی، کارت های بانکی و نظایر آن به صورت دوره ای توصیه و تأکید می شود.

۳- از انتخاب رمزهای عبور تکراری در سامانه های مندرج در بند ۲، اجتناب کرده و حتی الامکان گذر واژه های انتخابی، ترکیبی از اعداد، سمبل ها و حروف لاتین کوچک و بزرگ باشد. همچنین استفاده از رمزهای یکبار مصرف، راهکاری مناسب برای جلوگیری از جرایم بانکی و برداشت های غیر مجاز است.

۴- مشتریان گرامی، در مواجهه با کلاهبردارانی که با استفاده از تکنیک های مهندسی اجتماعی نظیر سایت های جعلی و … ، درصدد سوء استفاده از اعتماد افراد و متقاعد کردن آنها به فاش کردن اطلاعات و … هستند، مراقب و هوشیار باشند.

مشتریان محترم به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به قسمت توصیه های امنیتی در پورتال بانک رفاه کارگران به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه کنند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۳ درصدی سرقت در آبادان

 سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس از آغاز طرح نوروزی پلیس تا کنون در سطح شهرستان شاهد کاهش ۵۳ درصدی سرقت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم  و در صورت تداوم همکاری مردم با پلیس این روند کاهشی در روز‌های باقی مانده از ایام نوروزی ادامه پیدا می‌کند.

سرهنگ کشوری همچنین به توقیف ۷۵ دستگاه وسائط نقلیه متخلف، فاقد پلاک و هنجارشکن در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این مدت نیز با تلاش شبانه روزی و جهادی کارکنان پلیس در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارتقای امنیت شهروندان و مهمانان نوروزی، تعداد ۷۵ دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.  

 فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از شهروندان خواست علاوه بر رعایت توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس در خصوص نگهدای اموال و پیشگیری از سرقت، موارد مشکوک و نیاز‌های پلیس خود را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بررسی راهکارهای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در پیرانشهر
  • کاهش ۵۳ درصدی سرقت در آبادان
  • تجارب موفق مردمی سازی برای تسریع در تحقق شعار استفاده شود
  • بررسی خدمات پایگاه‌های هلال احمر اردکان
  • لزوم رعایت نکات امنیتی هنگام استفاده از کارت‌های بانکی در ایام نوروز
  • قبل از سفارش چاپ کاتالوگ این نکات رو بدون!
  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • جلوگیری از اضافه برداشت بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار متر مکعب آب + عکس