Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:48:01 GMT

واکنش ظریف به آتش سوزی کلیسای نوتردام پاریس

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۷۷۸۷

واکنش ظریف به آتش سوزی کلیسای نوتردام پاریس

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به آتش سوزی کلیسای نوتردام در پاریس در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «از اینکه بنای منحصر به فرد نوتردام که برای پرستش خدای یکتای‌مان اختصاص داده شده بود و در شاهکار ادبی ویکتور هوگو تمام ما را به هم نزدیک‌تر کرد پس از ۸۰۰ سال پابرجا بودن در طی جنگ‌ها و انقلاب‌ها، اندکی تخریب شده است اندوهگین شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مردم فرانسه و مسیحیان کاتولیک ابراز همدلی می‌کنیم.»

کد خبر 4592234 محمد مهدی ملکی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد جواد ظریف وزارت امور خارجه ایران پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجسمه‌های پرجزئياتی که از مغز مداد خلق شده‌اند (+عکس)

آثار هنری مینیاتوری در‌حالی‌که بسیار ریز و ظریف هستند با جزئیات فوق‌العاده‌ای خلق شده‌اند؛ این امر به جذابیت هنر مینیاتوری می‌افزاید. 

به گزارش زومیت، صلوات فیدای (Salavat Fidai) هنرمندی است که از نوک مداد، شاهکارهایی ظریف و باورنکردنی می‌سازد. جزئیاتی که فیدای در شاهکارهای شکننده‌ی مینیاتوری‌اش به‌کار می‌برد بسیار شگفت‌انگیز و تماشایی هستند.

در میان آثاری که فیدای خلق می‌کند می‌توانید شخصیت‌های معروفی از کتاب‌ها و فیلم‌ها، گیاهان، ماشین‌ها و بسیاری چیزهای دیگر را پیدا کنید. نکته‌ای که آثار او را به‌هم متصل می‌کند، این است که همه‌ی آ‌ن‌ها در عین کوچک بودن جزئيات منحصربه‌فردی دارند.

خودتان به تعدادی از مجسمه‌های گرافیتی هنرمند روس نگاهی بیندازید و به ما بگویید کدام یک از آن‌ها شما را بیشتر تحت تأثیر قرار داد و باعث شد فکر کنید که چطور چنین چیزی ممکن است؟

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • پاسخ مرندی به استفاده از سلاح هسته‌ای علیه اسرائیل
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • مجسمه‌های پرجزئياتی که از مغز مداد خلق شده‌اند (+عکس)
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • ساختمان قرن هفدهمی بورس دانمارک در آتش سوخت/ تلاش برای نجات نوتردام کپنهاگ (فیلم)
  • واکنش محمد خاتمی به پاسخ سپاه به اسرائیل: مدبّرانه و منطقی بود
  • واکنش سید محمد خاتمی به عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • واکنش سید محمد خاتمی به عملیات سپاه علیه اسراییل
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود