Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از برگزاری هفدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در بوستان گفت‌وگو خبر داد. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

علی محمد مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در شهر تهران اظهار کرد: این دوره از نمایشگاه با حضور بیش از 250 تولیدکننده داخلی و 17 شرکت و نماینده از شرکت‌های خارجی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه گفت: این نمایشگاه از 8 اردیبهشت آغاز و تا 13 اردیبهشت‌ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران ادامه داد: در دوره‌های گذشته شهروندان استقبال خوبی را از برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی گل و گیاه و همچنین نمایشگاه‌های فصلی داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود میزان استقبال شهروندان در این دوره نیز نسبت به دوره‌های گذشته افزایش یابد.

مختاری افزود: شهروندان تهرانی حساسیت ویژه‌ای نسبت به درختان و گیاهان دارند و همین حساسیت باعث شده که سازمان بوستان‌ها نیز تمهیدات ویژه‌‌ای برای برگزاری نمایشگاه‌های فصلی گل و گیاه داشته باشد.

وی درباره محل برگزاری نمایشگاه گفت: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در بوستان گفت‌وگو برگزار خواهد شد.

وی همچنین درباره میزان تولیدکنندگان داخلی گل و گیاه گفت: در حال حاضر 15 هزار تولیدکننده داخلی فعالیت دارند ضمن اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران با توجه به تنوع گونه‌های گیاهی شرایط مناسبی را برای صادرات دارد که در این بخش باید به موضوع بسته بندی و حمل و نقل گل و گیاه دقت ویژه‌ای شود.

آتش‌سوزی گسترده در بازار گل و گیاه ستاری/ ارتفاع شعله‌ها به 10 متر رسید + تصاویرانتهای پیام/

 

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاده‌های تقرب تا سفره‌های آسمانی افطار در شب‌های رمضان

ستاد طرح شهید آرمان همزمان با تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی ارائه می‌دهد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با تقارن بهار قرآن و بهار ایران برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی به همت ستاد طرح شهید آرمان در حال برگزاری است.

در همین راستا حجت الاسلام تفرشی، مسئول طرح شهید آرمان ولی وردی در منطقه 6 تهران، اظهار داشت: برگزاری نماز جماعت در فضای باز بوستان لاله همزمان با لحظات ملکوتی اذان مغرب و افطار از جمله برنامه های رمضانی آرمان در بوستان لاله است.

او با بیان اینکه پس از برگزاری نماز جماعت، پذیرایی از روزه‌داران انجام خواهد شد اظهار داشت: حضور نوجوانان آرمانی در این برنامه‌ها چه از حیث مشارکت در برگزاری هرچه بهتر مراسم و چه از حیث حضور در مراسمات با  استقبال خوبی مواجه شده است.

تفرشی با اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ برگزاری مراسم افطاری ساده گفت: به همت ستاد طرح شهید آرمان، سفره‌های افطاری ساده در میادین و بوستان‌های شاخص تهران برقرار بوده که در بوستان لاله همزمان با سایر نقاط سطح شهر، 1500 وعده افطاری ساده بصورت روزانه توزیع می‌شود.

رابط منطقه 6 ستاد شهید آرمان خاطرنشان کرد:  این مسئله بسیار مهمی است که بتوانیم فرهنگ افطاری ساده را به منظور بهره‌مندی آحاد مختلف مردم از اجر معنوی این عمل شریف گسترش دهیم.

 

خدمات و محصولات ویژه حجاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

 

تفرشی درباره سایر برنامه‌های اجرایی در بوستان لاله تهران گفت: چایخانه حضرت رضا علیه السلام نیز از لحظه افطار پذیرای میهمانان و مردم روزه‌دار در بوستان لاله است.

او ادامه داد: این برنامه‌ها تا پایایان ماه مبارک رمضان در بوستان لاله و میادین اصلی شهر به همت ستاد طرح شهید آرمان برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آشنایی با جشنواره قرآنی آرمان با محوریت آیات ابراهیمی + فیلم
  • اعلام محل‌های برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در مشهد 
  • اعلام زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو
  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • گوشه‌هایی از برگزاری نهمین دوره مسابقات جام نوروز در روستای ده محمد
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • سجاده‌های تقرب تا سفره‌های آسمانی افطار در شب‌های رمضان