Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@00:37:18 GMT

ابهام در اعزام تیم ریکرو دانشجویان به یونیورسیاد جهانی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۷۹۳۹

ابهام در اعزام تیم ریکرو دانشجویان به یونیورسیاد جهانی

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: در صورت حل مشکلات مالی و به حد نصاب رسیدن رکورد دانشجویان کماندار در اسلحه ریکرو، به همراه تیم کامپوند به سی امین دوره یونیورسیاد جهانی ایتالیا اعزام می شوند.

«غلامرضا شعبانی بهار» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: درصورتی که فدراسیون ورزش دانشگاهی بتواند مشکل مالی خود را در این خصوص مرتفع کند، فدراسیون تیراندازی با کمان آمادگی اعزام کمانداران رشته ریکرو به این رویداد را دارد، اما شانس آنان برای کسب مدال زیاد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص نحوه انتخاب کمانداران دانشجو برای اعزام به یونیورسیاد جهانی ایتالیا، اظهار داشت: براساس فراخوان سراسری، رقابت های انتخابی بهمن ماه سال 97 با حضور دانشجویان کماندار برگزار و برترین نفرات کامپوند انتخاب شدند که مرحله نهایی انتخابی این تیم اواسط اردیبهشت ماه برگزار می شود.
شعبانی بهار که رییس انجمن تیر و کمان فدراسیون دانشگاهی را نیز برعهده دارد ادامه داد: بهاره رضایی، سوگند حداد، مهرنوش جودی، محمدصالح پالیزبان، رضا ده پرور، کیارش فرزان، آرش خوشگرد و امیرمحمد وکیلی نفرات دعوت شده به دومین مرحله مسابقات انتخابی رشته کامپوند دانشجویی هستند.
وی یادآور شد: از مجموع این هشت نفر در نهایت چهار کماندار برتر راهی یونیورسیاد جهانی دانشجویی می شوند. تمرینات تیم تیراندازی با کمان دانشجویان در کنار نفرات اصلی تیم ملی کامپوند، زیر نظر مجید احمدی سرمربی این تیم برگزار خواهد شد.
رییس فدراسیون تیراندازی با کمان خاطر نشان کرد: همکاری خوبی بین فدراسیون تیراندازی با کمان و فدراسیون ورزش های دانشگاهی وجود دارد تا اردوهای آماده سازی بدون مشکل انجام شود.
سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از 12 تیر ماه امسال در شهر ناپل ایتالیا برگزار می‌شود.
ورزشی**1828**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دانشگاهي تيراندازي با كمان يونيورسياد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساره جوانمردی با یک مهمان ویژه به پارالمپیک پاریس می‌رود

حسین امیری، با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی پاراتیراندازی از ۱۶ فروردین در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و توانیابان، اظهار کرد: اولین اردوی آماده سازی تیم پاراتیراندازی برای شرکت در جام جهانی کره از ۱۶ فروردین در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون‌جانبازان و توانیابان آغاز می‌شود و تا ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت، سپس تیم دوم اردیبهشت برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی عازم کره می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی گفت: در حال حاضر ۶ سهمیه (۵ سهمیه در بخش بانوان و یک سهمیه در مردان) کسب شده و جام جهانی کره تنها نوعی تدارکات برای تیم جهت ارزیابی تیراندازان برای شرکت در پارالمپیک پاریس است. بعد از این رقابت‌ها وضعیت نفرات اعزامی به پارالمپیک پاریس مشخص خواهد شد.

وی درباره وضعیت ساره جوانمردی برای حضور در جام جهانی کره و پارالمپیک پاریس گفت: مشکل وی بعد از صحبتی که رییس کمیته ملی المپیک با جوانمردی داشت برطرف شد و او قرار است همراه فرزندش در این دو رویداد مهم حضور پیدا کند.

امیری تصریح کرد: در جام جهانی کره تیراندازان از هر لحاظ حتی بعد روانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و برحسب عملکردشان در این تورنمنت، کمیته ملی پارالمپیک تصمیم می‌گیرد که چه تعداد ورزشکار را به پاریس اعزام کند. درست است ۶ سهمیه گرفتیم، اما این که چه تعداد تیرانداز به پارالمپیک اعزام می‌شود هنوز مشخص نیست و بستگی به نظر کمیته دارد.

وی در پایان گفت: این دوره هدف بر این است که با اعزام بهترین نفرات، تعداد مدال‌های تیراندازی را در پارالمپیک پاریس افزایش دهیم و عملکرد بهتری نسبت به دوره قبل داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • تاثیر مربی کره‌ای بر پیشرفت کمانداران ایران/معضل تجهیزات پابرجاست
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • الهام حسینی المپیک را از دست داد
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و توان یابان از ۱۶ فروردین
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • ورزشکار پارالمپیکی خوزستان در اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان
  • اعزام دانشجویان بسیجی خراسان شمالی به اردوی جهادی
  • ساره جوانمردی با یک مهمان ویژه به پارالمپیک پاریس می‌رود