Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در این تماس از همراهی و صبوری مردم هرمزگان در بارندگی های اخیر، تلاش نماینده عالی دولت در استان، ستاد مدیریت بحران، مدیران کل، فرمانداران،شهرداران، بخشداران، دهیاران و همه کارکنان و عوامل اجرایی در راستای ارائه خدمت به مردم و کاهش خسارتها تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استاندار هرمزگان نیز در این تماس تلفنی گفت: مجموعه مدیران استان با همه توان در کنار مردم به ارائه خدمات در بارندگی ها پرداختند.

دکتر فریدون همتی با قدردانی از توجه رئیس جمهور نسبت به مردم هرمزگان، گزارش کاملی از وضعیت بارندگی های اخیر در استان، نحوه خدمت رسانی به مردم و اقدامات و آمادگی ستاد مدیریت بحران در سراسر هرمزگان را ارائه کرد و گفت: ستاد بحران با همکاری بخش دولتی با آماده باش کامل پیش بینی های لازم را انجام دادند و مشکل خاصی در استان رخ نداد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران حسن روحانی رییس جمهور مدیریت بحران هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری مصوبات دورنخست سفر رییس جمهور به گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، استاندار عصر امروز در نشست پیگیری مصوبات سفر دورنخست رییس جمهور به گیلان گفت: در این سفر ۱۸۶ مصوبه در قالب اجرای هزار و ۴۱۰ طرح احصاء شد و تاکنون ۸۹۵ طرح بطور کامل اجرا شده و ۵۱۵ طرح هم در حال اجرا است.
دکتر اسدالله عباسی از مجموع مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست اعتبارات ملی و وزارتخانه ایی خود را در راستای اتمام هرچه سریعتر طرح‌های باقیمانده از مصوبات سفر دورنخست رییس جمهور از طریق مراجعه به وزارتخانه‌های متبوع خود پیگیری کنند.
وی همچنین از روند اجرای مولد سازی در برخی از دستگاه‌های اجرایی گیلان ابراز نارضایتی کرد وافزود: پیگیری مستمر این امر از الزاماتی ست که باید در اولویت مدیران مربوطه قرار گیرد.
استاندار در ادامه اتمام طرح‌های نیمه تمام را از اولویت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد وبا بیان اینکه تمامی این طرح‌ها از گذشته برای این دولت باقیمانده افزود: مردم انتظار دارند این طرح‌ها هرچه سریعتر به بهره برداری برسد و دولت برای جلب رضایت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
موسی فکورسرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان نیز در این نشست اعلام کرد: اتمام ۸ کیلومتر باقیمانده از آزاد راه در حد فاصل منجیل تا رودبار و خط آهن رشت – کاسپین هم از طرح‌های مهم دور نخست سفر رییس جمهور به گیلان بوده که یکی پیش از آغاز سال جدید افتتاح شده و دیگری هم در آستانه‌ی بهره برداری ست.
محمد رستمی، رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گیلان نیز دراین نشست گزارشی از روند تخصیص اعتبارات به طرح‌های دورنخست سفررییس جمهور به گیلان ارایه کرد وافزود: دولت برای اینکار ۲۰ همت اختصاص داد که ۷/۸ همت آن از تعهدات سازمان مدیریت وبرنامه ریزی ست و تاکنون ۸۴ درصد این تعهد تخصیص یافته است.
 حسین محمدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان نیز در این نشست تعداد طرح‌های حوزه‌ی اقتصادی مصوبات سفر را ۱۸ طرح اعلام کرد وافزود: تاکنون ۱۴ طرح بطور کامل اجرا شده و یک طرح مهم هم با ۵ همت اعتبار تسهیلاتی، مربوط به بنگاه‌های اقتصادی ست که ۴/۸۷ درصد آن نیزپرداخت شده است.
تقی ربانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان نیز دراین نشست اعلام کرد: شبکه‌ی استانی از محل سفر دور نخست رییس جمهور سه طرح با اختصاص ۳۰ میلیارد تومان داشته که تاکنون ۳۰ درصد این اعتبار تخصیص یافته است.
در ادامه‌ی این نشست هر یک از مدیران اجرایی ودولتی روند پیگیری مصوبات دورنخست سفررییس جمهور به گیلان را در دستگاه متبوع خود تشریح کردند.
در دور نخست سفر رییس جمهور به گیلان، تصمیم برآن شده بود که بخشی از طرح‌ها از طریق اجرای مولد سازی دستگاه‌ها تامین اعتبار شود.

دیگر خبرها

  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز
  • نشست پیگیری مصوبات دورنخست سفر رییس جمهور به گیلان