Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@13:20:58 GMT

ظریف وارد فرودگاه دمشق شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۸۰۱۲

ظریف وارد فرودگاه دمشق شد

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که با هدف دیدار با مقامات بلندپایه سوریه به این کشور سفر کرده است، لحظاتی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی دمشق شد. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ بین الملل آسیای غربی دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار  اعزامی خبرگزاری تسنیم به دمشق، دکتر محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در سفری رسمی وارد دمشق شد و مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است ظریف در این سفر با (مقامات بلندپایه سوری) از جمله بشار اسد رئیس جمهور و ولید المعلم همتای سوری خود درباره مناسبت و گسترش روابط دو کشور و نیز تحولات منطقه گفت‌وگو کند.

این اولین سفر ظریف به سوریه بعد از سفر اخیر بشار اسد به تهران به شمار می‌رود.

ظریف راهی سوریه شد

 

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90,95/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ظریف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ظریف ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی وارد دمشق شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در رأس هیأتی قضائی برای شرکت در اولین نشست کمیته مشترک قضائی سه جانبه ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم وارد دمشق شد.

تبادل نظر پیرامون پرونده‌های در حال رسیدگی در مراجع قضائی سه کشور مرتبط با تروریسم و گروهک‌های تروریستی، به ویژه داعش، همکاری در زمینه تعقیب و محاکمه تروریست‌ها و اجرای عدالت و پیگیری حقوقی قضائی جنایت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت برخی از مستشاران و پرسنل ایرانی و همچنین تخریب اماکن دیپلماتیک شد، از جمله موضوعات مطروحه در دستورکار این نشست است.

صالحی دادستان تهران و برخی دیگر از مقامات قضائی، غریب‌آبادی را در این سفر همراهی می‌کنند.

کد خبر 6080073

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی وارد دمشق شد
  • وزیر خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش داد/ امیرعبداللهیان: موشک‌های ایرانی به دو پایگاهی که صهیونیست‌ها برای عملیات دشمن در دمشق مورد استفاده قرار داده بودند، ضربه اساسی وارد کردند
  • ضربه ایران به اسرائیل؛ اقدامی که سوری‌ها انتظار داشتند
  • ببینید | ضربه ایران به اسرائیل، اقدامی که سوری‌ها مدت‌ها در انتظار آن بودند
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد
  • گفت وگوی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه عربستان درخصوص تحولات منطقه
  • گفت وگوی امیر عبداللهیان و وزیر خارجه عربستان درخصوص تحولات منطقه
  • خوشحالی مردم سوریه از اقدام تنبیهی ایران در برابر رژیم صهیونیستی
  • وزیر خارجه سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • رسانه های سوری: پهپادهای ایرانی از آسمان دمشق عبور کردند