Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشیدی گفت: روز گذشته 6 اکیپ دامپزشکی شامل 6 خودرو کمک دار و 6 دکتر دامپزشک و 12 تکنسین دامپزشکی از 6 شهرستان استان برای انجام امور به حمیدیه استان خوزستان اعزام شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رشیدی مدیر کل اداره دامپزشکی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به انتخاب استان کرمان به عنوان معین شهرستان حمیدیه گفت: با توجه به همانگی های صورت گرفته و طی گفتگویی که با مدیر کل اداره دامپزشکی استان خوزستان انجام شده است مقرر گردید تا تعدادی اکیپ کمکی برای انجام عملیات دامپزشکی به منطقه اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روز گذشته 6 اکیپ دامپزشکی شامل 6 خودرو کمک دار و 6 دکتر دامپزشک و 12 تکنسین دامپزشکی برای انجام امور به حمیدیه استان خوزستان اعزام شده اند، ابراز کرد: افراد اعزام شده اقداماتی همچون درمان دام هایی که از سیل آسیب دیده و واکسیناسیون دام ها علیه بیماری هایی که احتمال شایع شدن در منطقه وجود دارند و همچنین سم پاشی و ضد عفونی اماکن دامی انجام می دهند.

رشیدی با تأکید بر اینکه داروی رایگان برای دام ها تهیه شده است، عنوان کرد: اکیپ های اعزام شده از شهرستان های کرمان، سیرجان، رفسنجان، زرند،  شهربابک و بم می باشند.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دامپزشکی شوشتر با عاملان کشتار کنار جاده‌ای دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی حسنکی پور اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی استان خوزستان، اکیپ‌های نظارت بهداشتی دامپزشکی با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع‌آوری وسایل و ابزار متخلفان اقدام می‌کند.

وی افزود: کشتار غیرمجاز دام عاملی برای تهدید سلامت جامعه انسانی است. صحت و سلامت این دام‌ها مورد تایید دامپزشکی نیست و کشتار آنها به صورت کاملا غیر بهداشتی انجام می‌شود.

رئیس اداره دامپزشکی شوشتر گفت: کشتار غیر مجاز دام و عرضه غیر بهداشتی فرآورده‌های خام دامی تهدید جدی علیه بهداشت عمومی و امنیت غذایی محسوب می‌شود و دامپزشکی با تمام توان در راستای مقابله با مخاطرات بهداشتی، به طور جدی با هر نوع کشتار غیرمجاز و کنار جاده‌ای دام‌ها برخورد می‌کند.

وی هم چنین در خصوص بازدید‌ها و نظارت‌های بهداشتی اداره دامپزشکی، عنوان کرد: از اماکن توزیع گوشت که پروانه صنفی دارند و کشتارگاه‌های زیر نظر دامپزشکی در قالب اکیپ‌های نظارتی، بازدید به عمل آمده و افرادی که تهدید کننده سلامت مردم هستند از طریق دستگاه قضائی با آنها برخورد می‌شود و ابزارآلات و لاشه کشتار ضبط شده و مورد برخورد قضایی و بازدارنده قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی در کرمان 
  • انجام بیش از ۵ هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی
  • شناسایی 79 مورد غیربهداشتی در طرح تشدید نظارت دامپزشکی خراسان جنوبی
  • برخورد دامپزشکی شوشتر با عاملان کشتار کنار جاده‌ای دام
  • اعزام ۶۳ اکیپ گشت نوروزی برای حفاظت از اراضی کشاورزی قزوین
  • مسمومیت ۸ نفر با گاز مونوکسیدکربن در سامان
  • پاسخ به یک سوال اخلاقی؛ زمان کشتن حیوان خانگی کی است؟
  • اجرای طرح واکسیناسیون آبله دام سبک در روستا‌های قم
  • تشدید نظارت شبکه دامپزشکی کرمان بر عرضه مواد خام دامی 
  • اجرای طرح واکسیناسیون آبله دام سبک در روستا‌های قم