Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@02:18:44 GMT

برگزاری جشن گلریزان به مناسبت هفته جوان در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۸۰۴۶

برگزاری جشن گلریزان به مناسبت هفته جوان در ایلام

محمدرضا تردست معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان ایلام در گفتگو با برنا  ،با اشاره به فرا رسیدن هفته جوان، گفت: بنا به دستور وزیر ورزش و جوانان با توجه سیل اخیر، امسال در هفته جوان جشن گلریزان  با حضور ورزشکاران و اقشار مختلف  در سراسر کشور به نفع سیل زدگان و آسیب دیدگان این حادثه طبیعی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته جوان ، افزود: نواخته شدن زنگ هفته جوان، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا، تقدیر از جوانان برتر در حوزه‌های مختلف، راه اندازی اتوبوس جوان به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان کشور، مشاوره مهارت زندگی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، و مسابقات ورزشی از جمله این برنامه هاست.

اوهدف از برگزاری این برنامه‌ها را ایجاد و تقویت روحیه نشاط در بین جوانان در تمامی عرصه‌ها بیان کرد.

گفتنی است ۱۱ شعبان المعظم خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان «روز جوان» و از ۲۶ فروردین تا اول اردیبهشت ۹۸ به عنوان «هفته جوان» نامگذاری شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضرت علی خانواده معاون ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دلیری بعدازظهر چهارشنبه در جلسه بررسی حضور ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس گفت: سال گذشته عملکرد خوبی در ورزش قهرمانی داشتیم و برای المپیک و پارالمپیک پاریس نیز تاکنون هشت ورزشکار مازندرانی توانستند سهمیه حضور در این رویداد مهم را کسب کنند.

وی با تاکید براینکه حمایت و همراهی با ورزشکاران آنان را در مسیر کسب افتخار پرانگیزه تر می‌کند بیان داشت؛ خوشبختانه همه مسئولان در سطح استان و شهرستان پیگیر وضعیت المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها هستند.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان در این جلسه گفت: المپیک و پارالمپیک گل کار ورزش است و برای تحقق اهداف باید برای قبل از المپیک، حین و بعد المپیک برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

وی افزود؛ با توجه به اینکه وضعیت حضور ورزشکاران در برخی رشته‌های ورزشی مشخص نشده، همه مسئولان باید برای افزایش سهمیه المپیک ورزشکاران مازندرانی تلاش کنند.

رجبی تاکید کرد؛ برای ایجاد آرامش ورزشکاران المپیکی، هیأت‌ها و ادارات ورزش و جوانان و مسئولان ستاد با پیگیری‌های مستمر دغدغه ورزشکاران را کاهش دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مردم ما به ورزش دلخوش هستند بیان داشت؛ با پای کار بودن هیأت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان و جریان سازی برای رویداد المپیک فضای استان المپیکی و ورزشی خواهد شد.

کد خبر 6063730

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۴ نوروزگاه عشایری در ایلام
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای