Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@14:58:00 GMT

پایان کار رقیب برانکو در عربستان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۸۱۱۸

پایان کار رقیب برانکو در عربستان

یک روزنامه عربستانی اعلام کرد «خورخه فوساتی» سرمربی تیم الاهلی به محض پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از سمتش برکنار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم الاهلی عربستان چند هفته‌ای است که رنگ پیروزی به خود ندیده و باخت‌های متوالی این تیم خشم هواداران الاهلی را در پی داشته است.

این تیم بعد از باخت به پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، مقابل الهلال هم دو شکست متوالی را تجربه کرد؛ اولی در لیگ و سپس در جام باشگاه های عربی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله باعث شده است تا گمانه زنی‌ها از آینده خورخه فوساتی سرمربی الاهلی بالا بگیرد.

روزنامه «المدینه» عربستان امروز در خبری اعلام کرد که مسئولان تیم الاهلی به محض اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، فوساتی را از سرمربیگری این تیم برکنار خواهند کرد؛ چه این تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی شده باشد و چه نتواند از مرحله گروهی صعود کند.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرپسولیس ایران و الاهلی عربستان روز دوشنبه دوم اردیبهشت در امارات برگزار می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: الاهلی عربستان برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان 5 سال تلخِ بارسلونا در چمپیونز لیگ

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال بارسلونا بعد از پیروزی 3 بر 2 مقابل پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دوپرنس پاریس حالا شانس بیشتری برای صعود به نیمه نهایی این رقابت‌ها خواهد داشت.

البته بارسا نباید از پی‌اس‌جی و ستاره‌های تاثیرگذارش مثل امباپه و دمبله غافل شود چرا که آنها در بازی برگشت می‌توانند ژاوی و مردانش را در مونتجوئیک غافلگیر کنند و رویاهای بلوگرانا دوباره نقش بر آب شود.
اما بارسا در صورت عبور از لوئیس انریکه و تیمش بعد از پنج فصل می‌تواند به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

آنها در فصل 19-2018 این رقابت‌ها بعد از صدرنشینی مقتدرانه در گروه خود مقابل لیون و منچستریونایتد در مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی پیروز شدند و به تیم یورگن کلوپ رسیدند که برد فوق العاده‌شان در نوکمپ با سه گل سوارز و مسی با کامبک تاریخی لیورپول در آنفیلد با نتیجه چهار بر صفر جبران شد. در آن فصل بارسا اگر به فینال راه می‌یافت مقابل تاتنهامی قرار می‌گرفت که در مرحله گروهی به راحتی شکستش داده بود و شاید می‌توانست با ارنستو والورده هم مثل گواردیولا و انریکه قهرمان یو سی ال شود که بخت با این تیم یار نبود و البته لیورپول کلوپ هم تیم شایسته‌ای به نظر می‌رسید که در نهایت به عنوان قهرمانی دست یافت.

بعد از آن بارسا در فصل بعد حذف تلخ پای فینال مقابل لیورپول بعد از صدرنشینی در مرحله گروهی، ناپولی را هم در دو بازی رفت و برگشت حذف کرد اما با انتشار ویروس کرونا در تک بازی عجیب یک چهارم مقابل بایرن مونیخ با نتیجه 8 بر 2 مغلوب شد تا کیکه ستین از کار برکنار شود.

فصل بعد از این اتفاق تلخ بارسا باز هم با صدرنشینی به مرحله حذفی رسید اما تیم تحت هدایت رونالد کومان مقابل پاری سن ژرمن در بازی رفت یک هشتم نهایی چهار بر یک شکست خورد و در بازی برگشت با وجود نمایشی برتر نتوانست نتیجه را جبران کرده و با تساوی یک – یک حذف شد.

در دو فصل بعد از آن براساس تحت هدایت ژاوی در مرحله گروهی حذف شد تا شرایط برای این تیم در لیگ قهرمانان خیلی سخت پیش برود.

حالا بعد از پنج فصل بارسا در آستانه رسیدن به نیمه نهایی است و چنانچه از پی‌اس‌جی انریکه عبور کند در آن مرحله با برنده بازی اتلتیکو مادرید و بوروسیا دورتموند مواجه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • پایان همکاری محمدرضا اسلامی با تیم بسکتبال لیموندیس
  • شکستی که عربستان را متحول کرد/مربی بارسلونا سوار بر شاهین‌های سبز
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس
  • پایان 5 سال تلخِ بارسلونا در چمپیونز لیگ
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک؛ برتری مردان ایران مقابل کانادا
  • کانادایی‌ها مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان شدند
  • ملی‌پوش ایران مقابل اولونگا و کوتینیو