Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری با اشاره به جمع آ‌وری کمک های مردمی در کانون های مساجدچهار محال و بختیاری برای مناطق سیل زده، گفت: بیش از ۲۵۰ نفر از اعضای کانون های مساجد استان به صورت خودجوش و داوطلبانه برای کمک رسانی به مردم این مناطق اعزام شدند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اعلام کمک رسانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهار محال و بختیاری از مناطق سیل زده کشور گفت: در بحث اعزام نیرو برای کمک رسانی به  مناطق سیل زده بیش  از ۲۵۰ نفر از اعضای کانون های مساجد استان از کانون های ضیافت، عمار،آیت الله گلپایگانی،شهدای گمنام، امام صادق(ع)، نور، عاشقان ولایت این استان به این مناطق اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطر نشان کرد: برای کمک رسانی برای جمع آوری تخریب های صورت گرفته بعد از سیل که مورد نیاز اعضای کانون های مساجد استان بود، ۲۰۰ عدد بیل، ۲۰۰ چکمه و ۲۰۰ دست لباس کار تهیه شد، ضمن اینکه بسیاری از نیروهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که به صورت خودجوش و داوطلبانه برای کمک رسانی اعزام شده بودند، با هزینه های شخصی خود در مناطق سیل زده حضور داشتند و حتی برخی شبها در وسیله نقلیه شخصی استراحت می کردند.

 

 

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان چهار محال و بختیاری با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی در این استان اظهار کرد: در کنار اعزام داوطلبانه اعضای کانون ها، کانون های مساجد این استان با برپایی پایگاه، اقدم به جمع آوری اقلام مورد نیاز مردم از قبیل آب معدنی، کنسرو ماهی، برنج، رب و نیز لباس، پتو نیز کرده است، ضمن اینکه بیش از ۱۹۰ میلیون ریال کمک نقدی نیز جمع آوری شده است.

 

 مظاهری با اشاره به راه اندازی ۱۵ پایگاه جمع‌آوری کمک های مردمی با مشارکت بسیج و هیات مذهبی استان گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای روستای امام قیس این استان اقدام به پخت چهار هزار قرص نان و ارسال به منطقه پلدختر کرده است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل خسارت سیل مسابقات قرآن خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان مسابقات بین المللی قرآن خبرگزاری شبستان نیمه شعبان مسجد طراز اسلامی کانون های مساجد مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد کشور
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور