Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه تهران بزرگ حضور جوانان بسیجی و جهادی در مناطق سیل‌زده را یادآور روزهای دوران دفاع مقدس دانست و گفت: مناطق سیل‌زده به محل نمایش ایثار جوانان و نوجوانان تبدیل شده است. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ در گفت‌وگو با خیرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم در خصوص حضور پاسداران و بسیجیان جوان در قالب گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده کشور اظهار داشت: امروز صحنه جدیدی برای ایثار و ازخودگذشتگی به وجود آمده است که جوانان با حضور در مناطق سیل‌زده و انجام اقدامات جهادی و امدادی ایثار خود را نشان می‌دهند و الحمدلله حضور جوانان بسیجی و پاسدار در این مناطق بسیار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک چهل‌میلیاردریالی نیروهای سپاه به سیل‌زدگانتشریح اقدامات سپاه در سیل‌های اخیر توسط سردار شریفخبر خوش یک فرمانده سپاه درباره بازگشایی جاده غرب استان خوزستان

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برخی نسبت به جوانان، بسیجیان و پاسداران بی‌مهری می‌کنند، اما جوانان در صحنه‌های سخت و دشوار حضور دارند و از خودگذشتگی می‌کنند، در مناطق سیل‌زده بنده صحنه‌هایی را دیدم که تنها در دوران دفاع مقدس و در جریان دفاع از حرم از رزمنده‌های بسیجی و مدافع حرم دیده بودم. 

سردار یزدی بیان داشت: حضور جوانان در مناطق سیل‌زده یادآور روزهای دوران دفاع مقدس است. این جوانان فرزندان و برادران همان نسلی هستند که در روزهای جنگ تحمیلی، سینه خود را در جیهه‌ها در برابر گلوله‌های دشمن سپر کردند و امروز اینان خود را به زحمت می‌اندازند و در مناطق خطرناک که گاهی عمق آب به 4 متر می‌رسد و امکان غرق شدن و ناپدیدشدن‌شان وجود دارد، حضور پیدا می‌کنند و بی‌وقفه به خدمت و تلاش می‌پردازند، هدف هر دو نسل دفاع از مردم ایران اسلامی و دین اسلام بوده است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: گرچه حادثه سیل، حادثه‌ای دردناک و سخت برای مردم بود، اما خدا را شاکریم جوانانی داریم که به تاسی از شهدای دوران دفاع مقدس و پدران و برادران خود در روزهای جنگ تحمیلی صحنه دیگری از ایثار و جانفشانی را به نمایش می‌گذارند و آن حماسه ها را تکرار می‌کنند.

وی با اشاره به بیانات امام خامنه‌ای تصریح کرد: بنده به عنوان کسی که هم جوانان دوران دفاع مقدس را دیده‌ام و در کنار آن‌ها در برابر دشمن بعثی جنگیده‌ام و هم اینکه اکنون با جوانان در سپاه کار می‌کنم، جوانان کنونی هیچ چیز از جوانان دهه شصت کمتر ندارند. بنده دیروز در آق‌قلا نوجوان 14 ساله‌ای را دیدم که با شوق و ذوق از خدمت به مردم و کمک‌رسانی سخن می‌گفت و از ما می‌خواست که به آن‌ها امکانات بیشتری بدهیم. این نوجوان من را یاد نوجوان‌ها و فهمیده‌های دفاع مقدس انداخت.

سردار یزدی در پایان بیان داشت: سپاه تهران بزرگ در آق‌قلا، مسئولیت 6 منطقه را برعهده دارد و به خدمت‌رسانی می‌‌پردازد، بنده نیز در منطقه حضور دارم. در استان خوزستان نیز، نیروهای سپاه تهران بزرگ در بستان، دهلاویه، سوسنگرد و دشت آزادگان مستقر و در حال خدمت‌رسانی هستند. بخشی از گروه‌های جهادی سپاه تهران بزرگ نیز در پلدختر، ایلام و لرستان هستند.

انتهای پیام/

R1536/P/S1,11/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سیل سپاه پاسداران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل سپاه پاسداران سیل سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزش باد شدید در استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر سه شنبه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد خیلی شدید در استان تهران به ویژه مناطق جنوبی‌، غربی و ارتفاعات خبر داد. مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید در مناطق مستعد با احتمال خیزش گردوخاک و رگبار پراکنده از امروز سه شنبه هفتم فروردین ماه آغاز تا روز پنج شنبه نهم فروردین ماه مورد انتظار است.

وی با اشاره به این پیش بینی هواشناسی، به مردم و ساکنان مناطق مذکور توصیه کرد ضمن اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست مثل داربست‌ها، در فعالیت‌های عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند و از تردد و توقف در بناهای نیمه کاره و پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک اجتناب کنند.

یزدی مهر نسبت به سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی نیز هشدار داد و افزود: با توجه به ایام نوروز و تعطیلات به مسافران نوروزی توصیه می‌شود، در مدت زمان مذکور از برپایی چادرهای مسافرتی اکیداً خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک و احتیاط در چرای دام و تردد عشایر در مناطق کوهستانی نیز هشدار داد و افزود: کشاورزان عزیز تمهیدات لازم را نسبت به پوشش گلخانه‌ها و استحکام نهال‌های تازه کشت شده با نصب قیم بیاندیشند.

کد خبر 6063104

دیگر خبرها

  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • صلابت قوای مسلح در مأموریت دفاع از کشور
  • ماه خدا و بهارقرآن در روستا‌های ریگان
  • تولیت آستان قدس رضوی: حضور کمرنگ نوجوانان و جوانان در مساجد از دغدغه‌های دلسوزان کشور است