Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیناقی با بیان اینکه بانوان در مناطق سیل‌زده نیاز به توجه بیشتری دارند، گفت: اکثر مردم منطقه شغل کشاورزی و دامپروری داشتند و سیل به آنها خسارت زیادی وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «الهه غیناقی» امروز (سه شنبه ۲۷ فروردین) در جلسه بررسی وضعیت بهداشت و سلامت خانواده‌های سیل‌زده در گلستان که با حضور ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد:  حضور خانم ابتکار نشانه دغدغه‌مندی وی در حوزه بانوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان ادامه داد: امید داریم حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و بانوان برکات خوبی برای خانواده‌های سیل زده شاهد باشیم.

 

غیناقی تاکید کرد: سیل در استان گلستان دل‌های زیادی شکست و زندگی بسیاری را نابود کرد.

 

وی افزود: سیل و سیلاب بیش از ۱۰۴ هزار گلستانی را درگیر خود کرد و در زمانی اتفاق افتاده که بیشتر مردم درگیر ایام عید بودند و سیل منازل و مزارع آنها را نابود کرد.


سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان تاکید کرد: با هماهنگی ارگان‌های مرتبط مثل هلال احمر امور بانوان در وقوع سیل حضور فعالی داشت تا آلاج و دردهای بانوان را کاهش دهد.


غناقی تاکید کرد: امید داریم مساعدتی انجام شود تا بتوانند خانم‌های شاغل مثل فرش‌باف با تامین مواد اولیه به‌کار خود ادامه دهند.


وی با بیان اینکه بانوان در مناطق سیل‌زده نیاز به توجه بیشتری دارند، گفت: اکثر مردم منطقه شغل کشاورزی و دامپروری داشتند و سیل به آنها خسارت زیادی وارد کرده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خبرگزاری شبستان خسارت سیل بارندگی و سیلاب کمک به سیل زدگان مسابقات قرآن سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مجلس خبرگزاری شبستان خسارت سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان خورموجی در حمایت از زنان و کودکان غزه

دریافت 31 MB

فیلم: رضا رمضانی

کد خبر 6062602

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • زهرا شجاعی؛ زنی که «زنان» و «بانوان»‌ را جانشین «خواهران» کرد
  • زهرا شجاعی؛ زنی با ادبیات زنان و بانوان نه خواهران یا متعلقه‌ها
  • اشتباهات زندگی زناشویی
  • زهرا شجاعی درگذشت
  • تجمع بانوان خورموجی در حمایت از زنان و کودکان غزه