Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@02:51:11 GMT

انسداد بیش از 15 محور مواصلاتی کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۸۴۰۹

ساعت24 - مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی سه شنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۸ را تشریح کرد.

 سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، اظهار داشت: در حال حاضر تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه رشت-قزوین (رفت و برگشت) روان و فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا جهان نما و در محور شهریار-تهران حدفاصل اندیشه تا شهرقدس نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی و جنوبی مه گرفتگی را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور راور-دیهوک حدفاصل کیلومتر ۶۰ الی ۷۰ مسدود و تردد از مسیر جایگزین: کرمان-یزد-طبس-مشهد انجام می‌شود.

وی افزود: محورهای شریانی پلدختر-کوهدشت، پلدختر-دره شهر، قدیم پلدختر-خرم آباد، اهواز-شوش، کمربندی دهلران، سه راهی راهداران-راور، شهداد-نهبندان، اهواز-آبادان و اردبیل-سرچم (از ساعت ۱۲ مورخ ۲۶ تا ساعت ۱۲ مورخ ۲۸ فروردین) مسدود هستند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محورهای اولنگ-شاهرود، شمشک-دیزین، پونل-خلخال، سی سخت-پادنا، گنجنامه-تویسرکان، سروآباد-پاوه و وازک-بلده مسدود هستند.

وی افزود: محورهای غیرشریانی عشق آباد-بردسکن، بندر ترکمن-سه راهی یساقی، گمیشان-خواجه نفس، ایرانشهر-مهرستان، کمربندی بستان-سوسنگرد، چغازنبیل-شوشتر، بستان-چذابه، قدیم بستان-چذابه، کمربندی عین ۲، زابل-هیرمند، نهاوند-نورآباد، فنوج-رمشک، جلگه-چاه اسحاق، چاهان-زرآباد، جلگه-ایرانشهر، ایرانشهر-خیرآباد، درح-ماهیرود، شهداد-اندوهجرد، دلگان-ایرانشهر، خسرج-حمیدیه، رباط سنگ-کدکن، بردسکن-شهرآباد و کلات-درگز مسدود هستند.

منبع: جام جم آنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در محور هراز سنگین است

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای استان افزود: در حال حاضر تردد در محور هراز مسیر دوطرفه سنگین است.

وی اظهار کرد: تردد در دیگر محورهای استان شامل کندوان، سوادکوه، کیاسر و کناره به صورت عادی و روان جریان دارد و از نظر جوی نیز مداخله خاصی در استان مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 6084979

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • انسداد همراه با ترافیک در محور سوادکوه
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور