Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش ماکو گفت: ۲۷میلیون تومان ارزش کمکهای جمع آوری شده از سوی دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان به سیل زده های کشور است.

اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با تاکید بر آمار اسکان مسافرین نوروزی در عید امسال گفت: پنج هزار و ۶۰۰ نفر روز در هفت مدرسه متشکل از ۸۰ اتاق در ۳ درجه مختلف ماکو اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین با تاکید بر این که اسکان مسافرین فرهنگی در شهرستان ماکو از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین ماه بود بیان کرد: بعد از شهرستان های مهاباد و ارومیه شهرستان ماکو مقام سوم اسکان نوروزی را در سطح استان کسب کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو همچنین از جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان برای سیل زدگان کشور گفت: بیست و چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کمک نقدی از سوی همکاران و دانش آموزان جمع آوری شد.

وی تاکید کرد: بیش از ۳ میلیون تومان کمک های غیرنقدی نیز در این شهرستان جمع‌آوری و به اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی ارسال شد.

باباپور آب معدنی، شوینده های بهداشتی، کتب درسی، کیف، پتو مواد بهداشتی را از جمله اقلام اهدایی یاد کرد و گفت: این کمک و همنوع دوستی از سوی دانش آموزان و همکاران فرهنگی شهرستان مورد استقبال بی نظیر قرار گرفت.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صاحبعلی اصغری در مراسم نواختن زنگ «زمین پاک» در مدارس شهرستان بیله‌سوار گفت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با بایدها و نبایدهای زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.
وی افزود: برای رهایی از معضل زباله، مدیریت و تفکیک زباله از مبدأ باید از خانه آغاز شود تا محیط‌زیست سالمی داشته باشیم.
فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.
وی تصریح کرد: استفاده‌نکردن از پلاستیک یکی از راه‌های نجات زمین از آلودگی زیست‌محیطی است که همه باید در این حرکت بزرگ سهیم باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی زنگ زمین پاک در مدارس بیله سوار

دیگر خبرها

  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد