Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کنفرانس بین‌المللی کمونیسم، سوسیالیسم و دموکراسی در روزهای ۲۶ و ۲۷ مارس ۲۰۲۱ در مادرید- اسپانیا برگزار می‌شود.

محور موضوعات کنفرانس شامل کمونیسم، سوسیالیسم و سرمایه داری، مطالعات سیاسی کمونیستی، سیاست‌های حزب کمونیست و کارگری، مطالعات سیاسی پس از کمونیست، کمونیسم، گذار، دموکراسی، دوران بعد از کمونیسم و حافظه جمعی، سیاست، ایدئولوژی‌ها و اقدامات اجتماعی در دوران گذار، انقلاب و تاریخ سیاسی، فرهنگ سیاسی و مشارکت شهروندان، قانون، مطالعات حقوقی و اصلاحات، قانون اساسی و اصلاحات سیاسی، احزاب سیاسی، سیستم‌های انتخاباتی و مبارزات انتخاباتی، حقوق، سیاست‌های هویت و مشارکت، آموزش، رسانه‌ها و ارتباطات اجتماعی، تاریخ اداری و حکمرانی در اروپای جنوب شرقی در طول گذار، رهبری سیاسی، دموکراتیزه کردن و امنیت منطقه‌ای، محیط جهانی و میراث فرهنگی، ادغام، هویت و حقوق بشر در سیستم‌های اروپایی، دین، تاریخ فرهنگی و آموزش، رسانه، ارتباطات و سیاست، گفتمان، زبان و برخورد اجتماعی و موضوعاتی از این قبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از علاقمندان به موضوعات فوق دعوت می‌شود چکیده آثار خود را به آدرس https://waset.org/apply/۲۰۲۱/۰۳/Madrid/ICCSD?step=۲ ارسال نمایند.

مهلت ارسال چکیده آثار تا پایان روز ۱۵ نوامبر ۲۰۲۰ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/conference/۲۰۲۱/۰۳/Madrid/ICCSD مراجعه گردد.

کد خبر 4591333

منبع: مهر

کلیدواژه: کمونیسم اسپانیا کنفرانس بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود