Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:05:33 GMT

عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۸۸۴۶

عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان سیستان و بلوچستان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه ۵ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، سراوان، چابهار و خاش با هماهنگی‌های قضائی در ۶ روز گذشته این سارقان مسلح را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح کلاش، ۲ قبضه کلت کمری و یک قبضه اسلحه شکاری دولول به همراه مهمات مربوطه کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این رابطه ۳ دستگاه خودرو، ۶ دستگاه تلفن همراه و تعدادی مدارک هویتی سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل و ۲ مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شدند و تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

سردار قنبری تصریح کرد: پلیس با سارقان به عنف و مخلان نظم و آرامش که باعث برهم زدن امنیت جامعه می‌شوند با جدیت و اقتدار برخورد می‌کند و کسانی که حقوق شهروندی را ضایع می‌کنند باید در پیشگاه عدالت پاسخگوی اعمال مجرمانه خود باشند.

کد خبر 4592334

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد قنبری زاهدان نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان کشف سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس: از سفر به استان های جنوب شرقی اجتناب کنید

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز از سوی سازمان هواشناسی، هم میهنان عزیز از سفرهای غیر ضروری در استان های جنوب شرقی پرهیز کنند .

به گزارش تسنیم، سرهنگ احمدشیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی اظهار کرد: باتوجه به اعلام سازمان هواشناسی، طی روزهای آتی شاهد بارش های قابل توجهی در استان های جنوب شرق کشور ( سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و بوشهر )خواهیم بود .

وی افزود :  توصیه ما این است که هموطنان عزیز حتی المقدور از سفرهای غیرضروری در جنوب شرق کشور اجتناب کنند و درصورت ضرورت ،حتماً با کسب اطلاع از وضعیت راه ها اقدام به سفر کنند.

گفتنی است بنابه هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی روز سه شنبه (28 فروردین ماه)  استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، بوشهر، بارش‌های سنگینی خواهند داشت و برای فردا این بارش‌ها برای استان‌های سیستان و بلوچستان هستند که احتمال آب گرفتگی معابر به‌صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل‌ها و اختلال جدی در سفرهای بین شهری و داخل شهری را در پی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هواشناسی: فردا از شدت بارش ها کاسته می شود ‌باران در تهران ركورد زد

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • پلیس: از سفر به استان های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد