Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار حمایت صنعت و معدن از تولید موتورسیکلت‌های برقی شد. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

حمید گرمابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: تعداد تولیدکنندگان موتورسیکلت در داخل کشور اکنون زیاد است اما بخش عمده‌ای از این تولیدکنندگان به کار مونتاژ مشغول هستند و قطعات اصلی را وارد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حدود یک سال گذشته البته قیمت این موتورسیکلت‌ها حدود دو و نیم برابر افزایش پیدا کرده و از سوی دیگر به دلیل مسائل زیست محیطی باید به سمت تولید موتورسیکلت‌های برقی برویم.

گرمابی با اشاره به اینکه می‌توان از طریق تولید این موتورسیکلت‌ها تا میزان زیادی با آلودگی‌های زیست محیطی مقابله کرد خاطرنشان کرد: در این زمینه می‌توان با استفاده از تکنولوژی‌های خارجی زمینه تولید آنها در داخل کشور را فراهم کرد.

رشد 60 درصدی صادرات لوزام یدکی خودرو و موتورسیکلت در سال 97بوشهر| راکبان موتورسیکلت در محورهای دشتستان بر اثر تصادف جان باختندپیشنهاد افزایش وام خرید موتورسیکلت برقی تا سقف 5 میلیون

وی گفت: در بسیار از کلانشهرهای کشور سهم موتورسیکلت‌ها در تولید آلودگی هوا حتی از برخی خودروها نیز به دلیل فرسوده بودن بیشتر است و باید در زمینه تولید موتورسیکلت‌های برقی دست به کار شد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس ‌‌گفت: یکی از معضلات تولید این موتورهای برقی، باطری‌های آنها است که برای تولید آنها نیاز به استفاده از دانش کشورهای دارنده آن داریم و البته صنعت و معدن نیز باید زمینه حمایت از تولیدکنندگان موتورسیکلت‌های برقی را فراهم کند.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران

(تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران

دیگر خبرها

  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد