Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رضا ملک‌محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی به نتایج ضعیف تیم ملی تیراندازی در جام‌جهانی اهداف پروازی واکنش نشان داد.

رضا ملک‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عملکرد تیم ملی اهداف پروازی در جام‌جهانی تیراندازی اظهار داشت: ورزشکاران ایران با قدرت کامل در این رقابت‌ها حضور یافتند اما از آنجایی که مسابقات جام‌جهانی بود و تمام کشورها با آمادگی لازم در این مسابقات شرکت کرده بودند، عملکرد ملی‌پوشان ما رضایت‌بخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج اخیر نشان از پیشرفت این رشته در کشورمان دارد. تکرار رکورد‌ها و تثبیت آن توسط تیراندازها باعث افتخار است و اگر این روند ادامه پیدا کند، امید داریم برای مسابقات سهمیه المپیک نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در واکنش به حضور پسر رئیس فدراسیون تیراندازی در مسابقات جام‌جهانی اهداف پروازی گفت: برای ما چندان عناوین مهم نیست بلکه مهم‌تر از همه کسب امتیاز است. امتیاز علی دادگر در مسابقات جام‌جهانی اهداف پروازی ۱۰۸ بود و تنها ۳ دهم درصد با سایر ورزشکاران کشورمان از لحاظ امتیازی فاصله داشت تلاش او تحسین برانگیز بود. او در مسابقات انتخابی تیم ملی هم توانست با عملکردی مناسب، نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کند و درست نیست این همه هیاهو توسط برخی‌ها شکل بگیرد.

دبیر فدراسیون تیراندازی در خصوص عدم اعزام تیم ملی تفنگ و تپانچه به اردوی تمرینی هانوفر و دورتموند تصریح کرد: ورزشکاران تیم ملی تفنگ و تپانچه از شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک برخوردار هستند، البته نباید از رشته‌های دیگر هم غافل شویم و چون فدراسیون چند رشته‌ای هستیم باید به تمام رشته‌هایی که زیر مجموعه ما هستند توجه شود. ما به تیم تفنگ بی‌توجهی نکرده‌ایم و امیدوارم در مسابقات جام‌جهانی چین نتیجه خوبی کسب کنیم.

ملک‌محمدی در مورد اینکه چه زمانی قرار است مشکل فشنگ در اردوی تیم ملی حل شود، گفت: چون با مشکلاتی مواجه هستیم مجبور می‌شویم با حضور در اردو‌های مختلف برون مرزی با خودمان فشنگ بیاوریم تا بتوانیم این مشکل را برای ورزشکاران برطرف کنیم.

وی در مورد نبود پسر رئیس فدراسیون تیراندازی در لیست اعزامی به مسابقات جام جهانی اهداف پروازی اظهار داشت: نام امیر علی دادگر در لیست اعزامی وجود داشت و اگر غیر از این بود که مسئولان مسابقات به راحتی اجازه حضور او در این رقابت‌ها را نمی‌دادند.

دبیر فدراسیون تیراندازی در واکنش به اینکه، چون امیر علی دادگر پسر رئیس فدراسیون بوده نام او در لیست ورزشکاران اعزامی قرار داشته است، گفت: چون امیرعالی دادگر پسر رئیس فدراسیون است به وی کم لطفی نکنید!

ملک‌محمدی در خصوص اینکه آیا تیراندازان ایران می‌توانند سهمیه المپیک توکیو را کسب کنند یا خیر، خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا نبود فشنگ و سایر موارد را برطرف کنیم. اسم پسر رئیس فدراسیون تیراندازی در لیست وجود داشته یا نداشته چندان دردی از ما دوا نمی‌کند بلکه باید سعی کنیم مشکلات را کمتر کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی جام جهانی اهداف پروازی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تلاش‌های جدّی در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ما درخت افکن نه‌ایم آنها گروهی دیگرند با وجود صد تبر، یک شاخِ بی بَر نشکنیم! «شمس‌ الدّین محمّد وحشی بافقی» «روز جهانی زمین پاک» را گرامی می‌داریم. احترام به محیط زیست از ارزش‌ها و سنت‌های کهن ایرانی است. مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی و پیامدهای مخرب آنها، مستلزم همکاری‌های مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی گفت: دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و همسایگان، اهتمام ویژه‌ای برای برنامه‌ریزی، همکاری و مقابله مشترک با چالش‌های زیست محیطی از جمله گرد و غبار، سیل و خشکسالی قائل است و در این زمینه آماده همکاری با سایر کشورهاست.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: در سطح جهانی نیز جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های جدّی در مسیر پیشبرد اهداف بین‌المللی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد.

کنعانی تصریح کرد: شایسته است در روز جهانی زمین پاک، رفتار غیرانسانی و شرم‌آور رژیم صهیونیستی در تخریب سازمان‌یافته محیط زیست نوار غزه و کرانه باختری و استفاده از عملیات تخریبی برنامه‌ریزی شده و هدفمند به عنوان ابزار فشار علیه ملت مظلوم فلسطین را شدیدا محکوم کرد و از جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی خواست برای توقف فوری تمامی انواع جنایات و اقدامات ضدانسانی و ضد محیط زیستی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی، اقدام عاجل و شایسته داشته باشند. 

دیگر خبرها

  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳
  • ایران تلاش‌های جدّی در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • پایان رقابتهای تیر اندازی به اهداف پروازی در رامیان