Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از پلمب تالاری در محدوده میدان آرژانتین به دلیل برگزاری مراسمات نا متعارف در آن خبر داد. سرهنگ بابک نمک شناس رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: در پی انتشار تصاویر و کلیپ‌های نامتعارف در فضای مجازی، طی بررسی‌های انجام شده توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت مبنی بر تخلف یک واحد صنفی (رستوران_ تالار عروسی) در خصوص برگزاری مراسمات نامتعارف در این تالار در نهایت این محل با مجوز قضائی توسط پلیس امنیت عمومی فاتب پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به دنبال پلمب این‌تالار با مدیر و مسئولان آن‌نیز در چهارچوب قانون برخورد خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با اشاره به اینکه اجرای پرونده در حال بررسی قضائی خود قرار دارد، خاطرنشان کرد: در بازرسی از این‌تالار مقداری مشروبات الکلی که در بین مهمانان مراسمات توزیع می‌شده است نیز کشف شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خبرنگار اجتماعی پلمپ تالار سرو مشروب پرونده قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب ارسال نکرده‌است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  از پلیس، مرکز اطلاع رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح "تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی" و موارد مشابه، از جانب پلیس نمی‌باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

فراجا از ۲۵ فروردین با دعوت از مردم به رعایت هنجار‌های دینی و اخلاقی از اجرای طرح نور در کشور خبر داد.

دیگر خبرها

  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از طرف پلیس نیست
  • انتشار لینک‌ ثبت‌نام در طرح تذکر لسانی به کشف حجاب/ پلیس اطلاعیه داد
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • اطلاعیه پلیس درباره لینک‌ ثبت‌نام تذکر لسانی به کشف حجاب
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • فراجا: لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • پلیس : لینک‌های منتشره درخصوص ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب ما نیست
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست