Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@05:51:08 GMT

آخرین وضعیت مصدومان استقلال برای بازی با ماشین سازی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۸۹۴۹

به گزارش ایلنا، استقلال تهران فردا در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال فردا از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین سازی تبریز است.

روزبه چشمی در دیدار مقابل سایپا دچار مصدومیت شده بود در دو بازی گذشته برابر الهلال و سپاهان غایب بود و روز گذشته پس از چند روز تمرینات اختصاصی به تمرینات گروهی بازگشت تا مشخص شود مشکلی برای بازی فردا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر مصدوم آبی پوشان هم وریا غفوری بود که به اضافه دیدار سپاهان و الهلال در بازی حساس شهرآورد هم غایب بود و با تمرینات اختصاصی در کلینیک آماده این مسابقه شده است و به نظر می‌رسد به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب ملحق شود.

سیدمهدی رحمتی هم در اردوی آبی پوشان در شهر دوحه دچار آسیب دیدگی شد و به همین دلیل در دو بازی گذشته حضور نداشت. او برای بازی فردا مشکلی ندارد و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند به میدان برود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روزبه چشمی استقلال تهران وریا غفوری سیدمهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بیرانوند در تمرینات پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان پایتخت بعد از کسب ششمین پیروزی متوالی خانگی امروز ظهر شنبه ۲۵ فروردین در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.
بازیکنان اصلی دیدار برابر ملوان زیر نظر بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان ۶۵ دقیقه زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. پاسکاری ترکیبی، حمله به دروازه در قالب گروه‌های دونفره و مینی‌فوتبال بخش‌هایی بود که این گروه از بازیکنان انجام دادند.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف نیز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894660

دیگر خبرها

  • ادامه انتقادها از انریکه: از امباپه درست استفاده نمی‌کنی!
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • سردار آزمون از فردا در تمرینات رم شرکت می‌کند
  • آزمون از فردا در تمرینات رم
  • آخرین وضعیت مدافع رُم که مشکوک به حمله قلبی بود + فیلم
  • وضعیت مصدومان‌شیمیایی سردشت بررسی شد/ ۸۰ نفر در صف ارزیابی
  • بررسی وضعیت مصدومان شیمیایی سردشت
  • وضعیت بازار استان فارس دارای ثبات و بدون مشکل است
  • آخرین وضعیت بیرانوند در تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت مصدومان پرسپولیس به تمرینات