Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسم الله الرحمن الرحیم

((واعدوا لهم ما استطعتم من قوه))

حال که دشمن زبون با وجودی سراسر کینه و غیظی کشنده به هر کاری دست می زند تا جسم نحس غرق شده اش را نجات دهد. گاهی با تهدید ، گاهی با پیمان و گاهی با پیمان شکنی و گاهی با تحریم این تلاش ناکام و نافرجام را تکرار می کند.

ما قاطبه عشایر استان فارس از ترک و فارس و عرب و کوهمره و لر و طوایف مستقل اقدام نابخردانه و ذلیلانه آمریکا در تروریست اعلام کردن سپاه عزیز را محکوم نموده و اعلام میداریم فرد فرد عشایر استان فارس یک پاسدار و به این پاسداری افتخار میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسداری عشایر با تقدیم دو هزار شهید و سابقه استکبار ستیزی ثابت شده است.

لذا خوش رقصی مقامات بی خرد آمریکا برای صهیونیست های سیه رو محکوم است.

مفتضح تر اینکه فرزندان ملتی که خود قربانی تروریست هستند را تروریست می خواند و مبارزان واقعی با تروریسم مورد حمایت استکبار، متهم به تروریسم می گردند.

از نظر ما عشایر این طبیعی است که دشمن شکست خورده و سیلی خورده که تمام نقشه هایش در ایران و منطقه شکست خورده این مهملات را ببافد که قطعا مورد قبول هیچ انسان عاقل و آزاده ای نیست.

ما عشایر به آنها اعلام می داریم سپاه سرافراز فرزند ملت ، مدافع میهن و امین مردم است و شما در این غیظ و خشم خود بمیرید

و به فرزندان عزیزمان در سپاه می گوییم اقدام شما در دفاع از میهن و عملیات مردم یاری و برقراری امنیت مایه مباهات هر ایرانی بویژه عشایر با غیرت است و این مهم همواره مورد تایید و تاکید ماست

ای عزیزان" ان تصبروا و تتقوا لا یضرکم کیدهم شیئا ان الله بما یعملون محیط"

 

والسلام

عشایر استان فارس

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان بین دو قطب شرقی و غربی تقسیم شده و یک بخش در دست کمونیست و یک بخش در دست لیبرالیسم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در چنین شرایطی هیچ پایگاهی برای اسلام و حق و انصاف وجود نداشت اما خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی این ابرقدرت‌ها را غافلگیر کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلابی نیز تمام قدرت‌ها جلوی ما ایستادند و به قول خودشان همه گزینه‌ها را روی میز داشتند، گفت: اتفاقاتی چون حادثه طبس و شکست نظامی آمریکا نمونه‌ای از حمایت‌های الهی از ایران و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هر دولتی که بر سرکار آمد سیاست‌های خود را در حوزه فرهنگ چه عفاف و حجاب و چه تکریم زبان فارسی اجرا کرد، ادامه داد: این موضوع آسیب‌هایی را وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مردم همواره از ما عدالت را می‌خواهند، یادآور شد: همه ما باید در راستای اجرای قانون اساسی و عدالت و فرهنگ عفاف و حجاب قدم برداریم و از فرصت دولت سیزدهم نیز در این زمینه بیشترین استفاده را داشته باشیم.

عبادی ادامه داد: در حوزه عفاف و حجاب همه دستگاه‌ها باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند و مسئولیت تنها بر عهده یک نهاد نگذاریم.

وی با بیان اینکه در کنار عمل به قوانین باید با جوانان و نوجوانان خود صحبت بکنیم، گفت: جوانان و جوانان ما گوش شنوا دارند.

نماینده ولی فقیه در زمینه اتفاقات ۶ ماه گذشته در غزه اظهار کرد: لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست و تاریخ استعمار و استکبار پر از جنایت و آدم کشی است.

عبادی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی دروغ‌ها و جنایت‌های خود را توجیه می‌کند، یادآور شد: اما امروزه مردم همه کشورهای جهان هشیار شده‌اند و در سراسر جهان از قشرهای مختلف برای نجات بشریت فریاد می‌زنند.

کد خبر 6088452

دیگر خبرها

  • فارس: حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند