Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را برابر ماشین سازی همراهی کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزبه چشمی تمرینات ویژه خود را پس از گذراندن دوران مصدومیت پشت سر گذاشته اما احتمالا برابر ماشین سازی بازی نکند.

الهیار صیادمنش دیگر بازیکن مصدوم آبی پوشان پایتخت با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت همچنان برای حضور در ترکیب نیاز به تمرینات بیش‌تر دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وریا غفوری با رفع مصدوميت همچنان برای حضور در ترکیب باید در تمرینات گروهی حاضر شود و با نظر شفر برابر ماشین سازی بازی کند .این بازیکن دیروز در چمن زیر نظر دکتر نوروزی تمرین کرد و احتمالا برای دیدار برابر الهلال آماده شود.

طارق همام نیز مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و در بازی با ماشین سازی غایب خواهد بود و احتمالا به بازی با الهلال عربستان برسد .

محسن کریمی نیز به دلیل مصدومیت دیدار برابر ماشین سازی را از دست داده است.

فرشید باقری هافبک آبی پوشان پایتخت نیز به دلیل محرومیت نمی تواند برابر ماشین سازی بازی کند.

مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال هم به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه گردن احتمالا درون دروازه استقلال برابر ماشین سازی قرار نگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: غایبان استقلال ماشین سازی دیدار استقلال و ماشین سازی تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود صیادمنش و ناکامی در لحظه آخر

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و سوم ژوپیر لیگ بلژیک و سومین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را برخلاف مسابقات قبل دور از ترکیب و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 19:45 شنبه شب در استادیوم آفاس به مصاف میشلن، تیم سوم در مرحله گروهی پلی‌آف رفت.

یاران صیادمنش که در دو دیدار اخیرشان در مرحله پلی آف ژوپیر لیگ بلژیک ناکام بودند و دو شکست متوالی داشتند، پیروزی مقابل میشلن را در لحظات پایانی از دست دادند و برتری دو بر یک را با شکست سه بر دو عوض کردند.

تیم فوتبال وسترلو که از دقیقه 3+90 اللهیار صیادمنش را در ترکیب داشت، در همین دقیقه هم گل سوم را مقابل میشلن دریافت کرد و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا 15 امتیازی و در رده ششم از جدول 6 تیمی مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی وسترلو در دیدار مقابل میشلن و حضور کوتاه مدت در این بازی که شکست تیمش را به دنبال داشت، دهمین بازی خود در ژوپیر لیگ بلژیک را انجام داد.

دیگر خبرها

  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • خبر تلخ برای شمس آذر پیش از بازی با استقلال
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • عارف آقاسی غایب تیم تراکتور مقابل نساجی
  • نیمار به تمرینات الهلال اضافه می‌شود
  • ورود صیادمنش و ناکامی در لحظه آخر