Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان، با اشاره به برنامه ریزی های به عمل آمده برای بازسازی مناطق سیل زده استان، گفت: سیل ۱۲ فروردین امسال به ۳۵ هزار واحد مسکونی و تجاری در استان لرستان خسارت زده است.

«مسعود رضایی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: سیل 12 فروردین خسارت های زیادی در استان لرستان به جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان، افزود: سیل اخیر به 35 هزار واحدمسکونی و تجاری در استان لرستان دچار خسارت شده اند .

 

وی با اشاره به برنامه ریزی های به عمل آمده برای بازسازی مناطق سیل زده، اظهار داشت: کاربازسازی واحدهای آسیب دیده از سیل در استان با مشارکت پنج استان معین آغاز خواهد شد.

 

رضایی، بیان کرد: بر اساس دستور العمل های ابلاغ شده، استان اصفهان کار بازسازی شهر پلدختر و بخش مرکزی، استان اردبیل شهر و روستاهای معمولان، استان همدان شهرستانهای دورود و ازنا و استان قزوین کار بازسازی و بهسازی واحد های تخریب شده در شهرستان دلفان را بر عهده دارند.


مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان، اظهار کرد: بازسازی واحدهای آسیب دیده ازسیل در شهرستانهای خرم آباد،بروجرد، الیگودرز،کوهدشت و سلسله برعهده بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان لرستان خواهد بود.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل خسارت سیل مسابقات قرآن سپاه پاسداران خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سپاه بارندگی و سیلاب تخریب منازل مسکونی سیل لرستان بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرهاد زیویار امروز ۲۷ فروردین ماه در مراسم واگذاری ۳۳ هزار و ۶۸۳ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور که با حضور رئیس جمهور و به صورت وبیناری برگزار شد، گفت: سهم لرستان در واگذاری مسکن به مددجویان کمیته امداد هزار و ۷۴۱ واحد بوده که در مقایسه با آمار کل کشور و جمعیت استان نشان دهنده‌ی عملکرد خوب دستگاه‌های مربوطه در لرستان است. 

وی اعتبار هزینه شده برای این تعداد واحد مسکونی را ۸۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس