Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهردار تهران امروز نیز همچون سه شنبه‌های گذشته، با دوچرخه حدفاصل میدان توحید تا خیابان بهشت را رکاب زد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، پیروز حناچی در انتهای مسیر دوچرخه سواری خود با حضور در پارک شهر در گفتگو با خبرنگاران از مردم خواست که مسیر‌های کوتاه خود را با دوچرخه یا پیاده طی کنند تا هم به سلامت خود کمک کرده باشند و هم به ترافیک و هوای شهر یاری برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که دوچرخه سواری برای شما چه نتایجی داشته است، گفت: از وقتی از دوچرخه استفاده می‌کنم مشکل کبد چرب من حل شده است و بسیاری از شاخص‌های سلامتی من بهبود یافته است؛ به هر حال مردم هم بهتر است از وسایلی مانند دوچرخه یا ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند. البته شهرداری هم تلاش می‌کند وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی را بهبود ببخشد.

شهردار تهران در ادامه اظهار کرد: امروز در مسیر دوچرخه سواری توقف کوتاهی هم در ایستگاه آتش نشانی میدان حسن آباد داشتیم و آنجا از زحمات دوستان و همکاران آتش نشانی در سیل اخیر تشکر کردم. همکاران من در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان خوش درخشیدند و کمک‌های موثر و شایانی به سیل زدگان داشتند و ما باید قدر این نیرو‌ها را بدانیم و این که این‌ها سرمایه‌های واقعی شهر ما هستند.

حناچی که اخیرا به خوزستان سفر کرده بود درباره مشاهدات خود در خوزستان نیز عنوان کرد: حجم آبی که به خوزستان آمده بود خیلی بالا بود، من در آنجا عکسی از یک نخل انداختم که تنها سرش بیرون از آب بود. با وجود این حجم بالا نکته جالب این بود که مردم و مسئولان با کمک هم در شهر‌هایی مانند حمیدیه و سوسنگرد توانستند جلوی ورود آب به شهر را بگیرند. مثلا در سوسنگرد مردم با کمک مسئولان دژی به طول ۶ کیلومتر ساختند و مانع ورود آب به سوسنگرد شدند و اگر این همکاری نبود قطعا این شهر‌ها زیر آب می‌رفتند.

وی ادامه داد: ضمن این که وضعیت کشاورزان در دشت آزادگان به دلیل از بین رفتن محصولاتشان نگران کننده است و امیدوارم برای حل مشکلات آن‌ها تدبیری اندیشیده شود.

حناچی در پاسخ به این سوال که نیرو‌های شهرداری تا چه زمانی در خوزستان خواهند بود، گفت: تا وقتی دولت شهر تهران را معین این مناطق بداند، ماموریت یاری رسانی داریم و به وظایف خود عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشاورزی شهرداری دوچرخه سواری سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوا تا ۳ روز آینده در گیلان

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: در حال حاضر آسمان گیلان کمی تا ابری است در بعضی مناطق بارش باران گزارش شده است.
محمد دادرس افزود: با خروج سامانه بارشی از اواخر وقت امشب تا شنبه هوای پایدار در گیلان خواهیم داشت. 
وی گفت: دراین مدت دمای هوای ۳ تا ۶ درجه سلسیوس گرمترمی شود و پدیده مه صبحگاهی خواهیم داشت.
مدیر کل هواشناسی گیلان افزود: امامزاده اسحاق با ۲ درجه سلسیوس و ازبرم سیاهکل با ۲۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق گیلان بودند. 
دادرس تصرح کرد: در حال حاضر دمای هوای رشت مرکز استان ۱۱ درجه سانتی گراد و رطوبت ۷۵ درصد است.
مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: دریا امروز و فردا مواج و برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب نیست، اما از جمعه مناسب خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شهردار تهران در افطارخونه طهران
  • فعالیت‌های فرهنگی شهرداری باید در تمام مناطق شهر گسترش یابد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • پایداری هوا تا ۳ روز آینده در گیلان
  • برگزاری پویش «تهران بی دود»
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • استاندار خوزستان شخصا مدیریت امور مناطق و سازمان های شهرداری اهواز را در دست گرفت