Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:20:34 GMT

80 نفر از خدام موکب امام رضا(ع) در خوزستان خدمت رسانی کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۹۳۴۸

80 نفر از خدام موکب امام رضا(ع) در خوزستان خدمت رسانی کردند

تهران- ایرنا- رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت:80 نفر از خدام موکب علی بن موسی الرضا (ع) بسیج شهرداری تهران در مناطق سیل زده خوزستان خدمت رسانی کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، مجتبی سالک رازی با بیان اینکه ماموریت توزیع اقلام و هدایای جمع آوری شده توسط مناطق و سازمان های شهرداری تهران، در چهار شهر بستان، سوسنگرد، ابوحمیظه و کوت سید نعیم به سازمان بسیج شهرداری تهران سپرده شده افزود: در گام نخست با نصب بنرهایی در سطح شهر تهران برای جمع آوری کمک های مردمی اقدام شد ضمن اینکه بسیجیان شهرداری تهران نیز با پرداخت حداقل 10هزار تومان به مردم سیل زده کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سالک اضافه کرد: همچنین با شناسایی خیرین شهر تهران و کمک آنها توانستیم اقلام خوراکی، بهداشتی و پوشاک را تامین کنیم.
وی با اشاره به اینکه در دشت آزادگان تقریبا 20 روستا زیر آب رفته بود خاطرنشان کرد: در همین راستا ایستگاه صلواتی و آشپزخانه موکب علی بن موسی الرضا (ع) در شهر سوسنگرد راه اندازی و زمینه پخت هزار پرس غذا فراهم شد که با توجه به حضور بسیاری از موکب ها در شهر سوسنگرد، حجم غذا را کاهش یافت.
رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران ادامه داد: علاوه بر آن در راستای کمک رسانی سبدهای خوراکی اعم از پوشک، برنج، روغن، رب، شیر، بیسکویت، مواد بهداشتی و میوه برای مردم روستاهای آسیب دیده تهیه شد.
وی افزود: پس از آنکه بیش از 4 کیلومتر از جاده سوسنگرد به بستان زیر آب رفت، بسیج شهرداری تهران تجهیزات خود را از شهر سوسنگرد به شهر بستان انتقال داد تا در صورت بروز سیل زدگی در این شهر خدمات رسانی به نحو مطلوب انجام شود.
سالک یادآور شد: با توجه به شرایط بوجود آمده و با دستور شهردار تهران، سازمان بسیج شهرداری مسئول توزیع وسایل و امکانات به مردم شد که با تشکیل جلسات مستمر توانستیم در چهار قالب به شهرهای سوسنگرد، بستان، کوت سید نعیم و ابوحمیظه خدمت رسانی کنیم.
وی ایجاد سیل بند و بستن مسیر ورود آب به داخل شهرها و روستاها، رساندن غذای گرم به روستاهای محاصره شده در آب و آسیب دیده، توزیع سبدهای کالایی و بهداشتی به خانواده ها و هماهنگی با شرکت شهر سالم برای اعزام پرستار و پزشک به مناطق مورد نیاز را از جمله اقدامات بسیج شهرداری تهران ذکر کرد.

تهرام/9353//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهري بسيج شهرداري سيل 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

استاندارکرمان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان در مناطق درگیر سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مهدی فداکار که ظهر امروز و به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در مناطق درگیر سیلاب حضور پیدا کرده بود، در جریان این بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های مجموعه شهرداری بر ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

وی با اشاره به بسیج امکانات و آماده‌ باش نیروهای اجرایی و امدادی برای کمک به مردم اظهار کرد: از بسیج همه امکانات و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های برای رسیدگی به وضعیت مردم شهرستان کمک گرفته شود.

علی ضیاء‌الدینی شهردار زرند نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: از اولین دقایق صبح امروز تمام عوامل اجرایی مجموعه مدیریت شهری در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و هم اکنون نیز همکاران من در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی و تسهیل در امورات شهروندان و رفع معضلات ایشان هستند.

کد خبر 747346

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»