Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- یوتیوب به‌تازگی بخش نظرات پخش زنده یک کنگره در رابطه با ملی‌گرایی سفیدپوستی را به دلیل ارائه نظرات نفرت‌انگیز از سوی مخاطبان مسدود کرد. یوتیوب به‌تازگی بخش نظرات پخش زنده یک کنگره در رابطه با ملی‌گرایی سفیدپوستی را به دلیل ارائه نظرات نفرت‌انگیز از سوی مخاطبان مسدود کرد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، کمیته قضایی آمریکا در پی پخش کامنت های اعضای یوتیوب در رابطه با پخش زنده یک گردهم آیی با موضوع ملی‌گرایی سفیدپوستی مدیر سیاست عمومی فیس‌بوک و مشاور آزادی بیان و حقوق بشر در گوگل را فراخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
کمپانی‌های گوگل و فیس‌بوک از چندی پیش برای مبارزه با دعواهای نژادپرستانه در پی پخش رویدادهای مهم از قبیل تظاهرات ملی ناسیونالیستی سفیدپوستی در ویرجینیا و فعالیت‌های تروریستی دیگر مانند حمله به نمازگزاران مسلمان در یکی از مساجد نیوزلند تحت‌فشار قرار گرفته‌اند. حادثه نیوزلند فشارها بر کمپانی‌های فناوری را برای کنترل محتوای نژادپرستانه بیشتر کرد زیرا بخشی از این حمله تروریستی به عمد فیلم‌برداری شده و به‌صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شد.
     
سیل کامنت های نفرت‌انگیز در طی گردهمایی کنگره آمریکا نشان‌دهنده راه دشوار کمپانی‌های فناوری برای مبارزه با تروریسم و نژادپرستی است. یوتیوب در صفحه توییتر خود اذعان کرد که:« گفتگوی نفرت‌انگیز در یوتیوب جایی ندارد. ما به‌شدت روی گروه‌ها و فناوری‌هایی که به حذف کامنت ها و ویدیوهای سرشار از نفرت اختصاص داده شده‌اند، سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. به دلیل وجود نظرات نفرت بار، بخش کامنت های پخش زنده امروز کمیته قضایی آمریکا را حذف کردیم.»
 
علاوه بر این مدیر سیاست عمومی فیس‌بوک به این کمیته اعلام کرد که تصمیم‌گیری در رابطه با نگه‌داری و حذف پست‌ها برای بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان آسا نیست زیرا شمار اطلاعات در جریان این شبکه اجتماعی بسیار زیاد است. فیس‌بوک در سراسر جهان بیش از 2 میلیارد کاربر دارد. البته این اظهارنظر از جانب نماینده گوگل نیز تائید شد. به‌این‌ترتیب باید منتظر بود و دید که این شبکه‌های اجتماعی بزرگ در رابطه با مبارزه با چنین دردسرهایی چه تدابیری خواهند اندیشید.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل یوتیوب فیس بوک شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی برای ایجاد شفافیت بیشتر در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارد.

به گزارش ایسنا، مالوری استوارت، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحاتی در این باره گفت: ما همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب افزایش شفافیت داشته و به همکاری بیشتر با این سازمان برای تضمین عدم وجود تخطی در توانایی‌های هسته‌ای داریم.


استوارت تاکید کرد که وزارت خارجه آمریکا از تمامی تلاش‌های آژانس اتمی در راستای شفاف‌سازی در رابطه با سوتفاهم‌ها و بی‌اعتمادی‌های پیش آمده در نتیجه عدم وجود شفافیت لازم در ایران حمایت می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • طرح جدید در کنگره آمریکا برای توقف کمک نظامی به رژیم صهیونیستی
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود
  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • یک روح قاتل در دو بدن