Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@21:35:34 GMT

آتش سوزی در بخش شرقی مسجد الاقصی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۹۳۹۳

آتش سوزی در بخش شرقی مسجد الاقصی

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، منابع آگاه در سازمان اوقاف فلسطین از وقوع آتش سوزی در اتاق نگهبانان واقع در مصلای «المروانی» در بخش شرقی مسجد الاقصی و مهار این آتش سوزی توسط نیروهای آتش نشانی خبر دادند.

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین وقوع این آتش سوزی را در مسجد الاقصی محکوم کرده و نسبت به هرگونه تلاش برای هدف قرار دادن این مکان مقدس هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این آتش سوزی همزمان با آتش سوزی کلیسای «نوتردام» در مرکز پاریس صورت گرفت.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش فوتی در تصادفات شهری ایام نوروز در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فریدون قنبرزاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از اول طرح نوروزی تا امروز ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان جان خود را از دست دادند و روزانه حدود ۲۲ نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به علل تصادفات و تجزیه و تحلیل آن، گفت: دو عامل تخطی از سرعت مجاز و عدم توجه به جلو (صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی) از مهمترین علل وقوع تصادفات در آذربایجان شرقی است.

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی با اعلام اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی، دو تخلف سرعت غیر مجاز و صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی را به شدت اعمال قانون می‌کند، از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از کمربند ایمنی، رعایت سرعت مجاز و پرهیز از صحبت کردن با تلفن همراه، خود و خانواده را از وقوع تصادفات ایمن کنند و شادی نوروزی خود را عزا تبدیل نکنند.

فرماندار تبریز هم در همین ارتباط در کمیسیون ایمنی شهرستان از افزایش تصادفات رانندگی افراد بدون گواهینامه ابراز نگرانی کرد و از والدین خواست خودروی خود را در اختیار فرزندانی که فاقد گواهینامه رانندگی هستند، قرار دهند.

یونس فاتح با اشاره به اینکه شاهد افزایش آمار تصادفات رانندگی افراد بدون گواهینامه هستیم، گفت: باید با جلوگیری از رانندگی افراد بدون گواهینامه، از وقوع حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • شش فوتی در تصادفات شهری ایام نوروز در آذربایجان شرقی
  • وقوع ۹۷ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی برای ۱۶ روز پیاپی!
  • قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز
  • قدس شریف و مسجدالاقصی ناموس مسلمانان جهان است
  • آتش سوزی در جنگل مرزن‌آباد چالوس
  • وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در عرصه های طبیعی و جنگلی گیلان
  • وقوع ۳۹ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس