Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@22:02:30 GMT

تجدید میثاق جوانان قمی با آرمان های شهدا

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۹۴۶۱

تجدید میثاق جوانان قمی با آرمان های شهدا

روح الله رمضانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در قم گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در هفته جوان توجه به مسائل فرهنگی است که از این رو برنامه ریزی ها در این زمینه انجام شده است.

وی ابراز داشت: یکی از این برنامه های فرهنگی تجدید میثاق با آرمان های شهدا است که همزمان با هفته جوان در قم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و امور جوانان قم بیان داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است، این مراسم با حضور دبیران سازمان های مردم نهاد و جوانان استان قم، روز پنجشنبه 29 فروردین ماه ساعت 9 الی 10 صبح در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) قم برگزار شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم برنامه های فرهنگی قم معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز از بناهای تاریخی به‌صورت رایگان بازدید کنید

امروز و هم‌زمان با روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برنامه‌هایی را در سطح ملی و استانی تدارک دیده و بر همین اساس بازدید از بناها و اماکن فرهنگی تاریخی رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _سی‌ام فروردین_ و هم‌زمان با روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برنامه‌هایی را در سطح ملی و استانی تدارک دیده و بر همین اساس بازدید از بناها و اماکن فرهنگی تاریخی رایگان خواهد بود و تورهای بازدید از اماکن و بناهای تاریخی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شورای بین‌المللی بناها و محوطه‌ها، معروف به ایکوموس طی پیشنهادی که در سال ۱۹۸۲ به یونسکو ارائه داد، ۱۸ آوریل از سوی یونسکو به نام روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی اعلام شد.

کد خبر 745646

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • تجدید میثاق با آرمان های شهدادر سلماس
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • امروز از بناهای تاریخی به‌صورت رایگان بازدید کنید
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء