Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@18:29:40 GMT

جراحی نوزاد ۲ روزه با تومور ۱.۵ کیلویی در شارجه

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۹۴۶۵

جراحی نوزاد ۲ روزه با تومور ۱.۵ کیلویی در شارجه

پزشکان بیمارستانی در امارات متحده عربی نوزادی را که به دلیل نوعی نارسایی نادرِ مادرزادی با توموری به وزن ۱.۵ کیلوگرم به دنیا آمده بود تحت عمل جراحی قرار دادند.

به گزارش ایسنا، پزشکان بیمارستان القاسمی در شهر شارجه این نوزاد دختر را در دومین روز تولدش تحت عمل جراحی قرار دادند که این عمل موفقیت‌آمیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشک جراح این نوزاد گفت: پزشکان در سونوگرافی‌هایی که در دوران بارداری از مادر این کودک انجام داده بودند به وجود این تومور بزرگ پی برده بودند. همچنین مادر از ابتلای فرزندش به نوعی بیماری نادر مادرزادی اطلاع داشت.

به گفته پزشکان این تومور که در قسمت استخوان دنبالچه نوزاد رشد کرده، فقط حجم زیادی داشته و بدخیم نبوده‌ است.

به گزارش گلف نیوز، به گفته پزشکان این نوزاد پس از جراحی به مدت یک هفته در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت بود و سپس از بیمارستان مرخص شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه کباب باستانی با گوسفند 17 کیلویی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نان کشمشی خانگی، نرم و خوشمزه (فیلم) طرز تهیه کباب کردن دو بز در یک تنور زیرزمینی توسط آشپزان ماهر هندی (فیلم) طرز تهیه سوسیس گوشت خانگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • علت عجیب کهیرهای پوستی
  • طرز تهیه کباب باستانی با گوسفند 17 کیلویی (فیلم)
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • تولد در آمبولانس ؛ نوزاد آق قلایی برای دیدن دنیا عجله داشت
  • یک ابزار جدید ویرایش RNA می‌تواند درمان سرطان را بهبود بخشد 
  • یک ابزار جديد ويرايش RNA می تواند درمان سرطان را بهبود بخشد 
  • هشدار جهاد کشاورزی: گران فروشی جوجه یک روزه ممنوع + سند
  • فرود اشتباهی هواپیمای ایرباس
  • این باکتری در دهان سرطان روده بزرگ را تسریع می‌کند