Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@07:49:04 GMT

نامگذاری خیابانی به نام «شجریان» در تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۹۵۵۷

نامگذاری خیابانی به نام «شجریان» در تهران

اعضای شورای شهر تهران با نامگذاری خیابانی به نام «محمد رضا شجریان» موافقت کردند.

به گزارش ایسنا،  اعضای شورای شهر تهران صبح امروز در بررسی تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران پیشنهاد دادند که خیابان سپند در منطقه یک به نام استاد عزت‌الله انتظامی، بلوار فلامک جنوبی و شمالی در منطقه ۲ به نام شجریان، خیابان کوکب در منطقه ۲ به نام استاد غلامحسین امیرخوانی (خوشنویس)، خیابان نیلوفر در منطقه ۲ به نام استاد علی نصیریان، خیابان معارف به نام داود رشیدی، ۲۴ متری سعادت آباد به نام محمد علی کشاورز نامگذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران این پیشنهادات با 15 رای موافق و بدون مخالف، تصویب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات

به گزارش خبرنگار مهر، حمید صادقی شامگاه چهارشنبه در آئین رونمایی از پوستر دومین جشنواره تئاتر خیابانی منطقه‌ای شهرستان محلات با اشاره به برگزاری جشنواره از ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: فراخوان جشنواره به ۸ استان همدان، اصفهان، تهران، قم، کرمانشاه، کردستان، لرستان و مرکزی ارسال شده که ۱۰ گروه در بخش مسابقه، ۲ گروه ویژه در بخش ایثار و شهادت و ۲ گروه در بخش جنبی حضور خواهند داشت.

وی افزود: هنرمندان در ۲ روز در سه نقطه شهرستان از جمله بوستان سرچشمه، بوستان سلامت محلات و در یک نقطه از نیم‌ور به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات با اشاره به اجرای حدود ۸۰ نمایش در این جشنواره گفت: در این جشنواره میزبان حدود ۱۲۰ هنرمند هستیم و باید اذعان داشت که جشنواره تئاتر خیابانی محلات، نخستین جشنواره هنری است که به صورت منطقه‌ای و به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی گفت: امید است با برگزاری دومین جشنواره، این جشنواره سال آینده به شکل ملی برگزار شود.

صادقی با اشاره به حضور ۴ گروه نمایشی از محلات در اولین دوره از جشنواره تئاتر خیابانی این شهرستان، افزود: تا کنون ۴ گروه نمایشی از محلات برای مشارکت در جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند که امیدواریم افزایش پیدا کند.

وی افزود: هدف از برگزاری ایجاد شور و نشاط و پویایی هنر تئاتر است و موجب ایجاد انگیزه برای هنرمندان شهرستان محلات خواهد شد تا وارد این عرصه شوند.

صادقی تصریح کرد: رساندن پیام در زمینه‌های مختلف از جمله آسیب‌های اجتماعی به مردم در قالب تئاتر، گسترش حقوق شهروندی و فرهنگ‌سازی از دیگر اهداف این جشنواره است.

کد خبر 6081511

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تغییر نام ۱۷ معبر شهر تهران
  • شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود